02-15-09 10:40 PM
699 ... 678910 ...
tools
  1. jdoc77's Avatar
    I want the leak, cause you guys are my beta testers.. Feb 18th gets closer every day...
    02-06-09 11:35 PM
  2. theplayer954305's Avatar
    i got 20 dollarssss that it leaks at 2 A.M eas!!
    02-06-09 11:36 PM
  3. Sooks's Avatar
    Just make sure to keep it clean , positive , no negitiveness at all... other then that lets have sum fun and hope this sucker leaks tonight.
    02-06-09 11:36 PM
  4. Stancil's Avatar
    I am waiting on a Friday night as well... this site is ruining my life.
    02-06-09 11:36 PM
  5. duerdend's Avatar
    this thread is hilarious..
    02-06-09 11:37 PM
  6. jdoc77's Avatar
    i got 20 dollarssss that it leaks at 2 A.M eas!!
    Crap, I'm not staying up that late for a leak I can't even install. LOL
    02-06-09 11:37 PM
  7. Danieljbrown32's Avatar
    is it coming today?

    im too excited!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    02-06-09 11:38 PM
  8. Ben34's Avatar
    i got 20 dollarssss that it leaks at 2 A.M eas!!
    so tempting....
    02-06-09 11:38 PM
  9. infamyx's Avatar
    gawd usually whenever i try and stay up for a leak it drops at like 3 AM then its gets installed by 4 and i dont even play with it until after i sleep lol
    02-06-09 11:38 PM
  10. d1ez3's Avatar
    so who supplies the leak?
    02-06-09 11:38 PM
  11. Danieljbrown32's Avatar
    if its coming tonight im about to the store and get some redbulls
    02-06-09 11:39 PM
  12. rellims's Avatar
    I bet we get to +20 pages in less than 20 min.

    20 pages, no negativity....is that a record?
    02-06-09 11:39 PM
  13. Valace2's Avatar
    yea i could use a new leak damnn bbm just froze grrrrrr....

    was gonna say though Sooks remember who leaked it. Why it was leaked is as important as when.
    02-06-09 11:40 PM
  14. Gold's Avatar
    I'm down for a .109 leaked OS.. I'm getting tired of the lag on the keyboard. Oh and I would love to have the color depth back! Those are two important things I would like to see. What else are people looking for in this update? Flick scrolling would be nice, but I doubt we will see that this update or ever.
    I have only seen flick scrolling on the storm when using the AP news app.
    it is very smooth and fast, just wondering why they cant apply that to an OS
    02-06-09 11:40 PM
  15. Sooks's Avatar
    so who supplies the leak?
    no one knows thats the beauty of it
    lol
    02-06-09 11:40 PM
  16. mithranor's Avatar
    wow i got on just like 20 min ago and read all the posts up until now and when i started it was on page 6!!!! now its on 13
    02-06-09 11:40 PM
  17. d1ez3's Avatar
    just put my storm on my laptop and my laptops screen blacked out
    02-06-09 11:41 PM
  18. DFD473's Avatar
    Valace... What was the importance you are referring to.. fill us in
    02-06-09 11:41 PM
  19. theplayer954305's Avatar
    didn't Kevin Leak .99?
    02-06-09 11:41 PM
  20. Sooks's Avatar
    yea i could use a new leak damnn bbm just froze grrrrrr....

    was gonna say though Sooks remember who leaked it. Why it was leaked is as important as when.
    nope i dont remember lol who leaked it ... kevin posted it lol.
    02-06-09 11:41 PM
  21. captainamazing4u's Avatar
    this thread truly is ridiculous. haha
    02-06-09 11:42 PM
  22. louiedawg's Avatar
    yea i could use a new leak damnn bbm just froze grrrrrr....

    was gonna say though Sooks remember who leaked it. Why it was leaked is as important as when.
    Valace good point, but I don't think Kevin leaked it to make everyone shut up. That would just set a bad precedent for people to act up every single weekend. It'd be like the USA negotiating with terrorists.
    02-06-09 11:42 PM
  23. mithranor's Avatar
    wow this is goin REALLY fast
    02-06-09 11:42 PM
  24. Valace2's Avatar
    Valace... What was the importance you are referring to.. fill us in
    NOthing really, just should remember who it was that leaked it to us last week. And why. Was more of a peace offering, and an attempt by Kevin to get us all to chill.
    02-06-09 11:42 PM
  25. DFD473's Avatar
    this thread truly is ridiculous. haha
    As are we for being here..........


    but that's the price we pay i guess..
    02-06-09 11:43 PM
699 ... 678910 ...
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD