1. MiNXy...'s Avatar
    just thought id say hello lol. i hve a blackberry curve 8310 just started using crackberry the site seems interestin n very helpful! im not tech smart soo i need all the help i can get haha.
    11-13-08 10:41 PM
  2. madhatter66's Avatar
    Welcome to cb! Hope your enjoying the site!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    11-13-08 10:50 PM
  3. greg24's Avatar
    Well this is the right place for help!
    Welcome to Crackberry!!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    11-13-08 10:51 PM
  4. BlitzedATL's Avatar
    Welcome! You'll love it here!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    11-13-08 10:52 PM
  5. MiNXy...'s Avatar
    thx! yahh i think i came to the right place lolz.
    11-13-08 10:55 PM
  6. Kompressor33's Avatar
    Welcome aboard

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    11-13-08 11:00 PM
  7. MiNXy...'s Avatar
    thnk u:] i need helpp ha i need a blackberry expertee. lol jknn well kinda
    11-13-08 11:04 PM
  8. teal's Avatar
    Glad you found CB. Try the Tutorial 101 link below when you have a moment. It is worth the read. You will love the Curve.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    11-13-08 11:05 PM
  9. uncheels23's Avatar
    Welcome to cb !

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    11-13-08 11:09 PM
  10. MiNXy...'s Avatar
    thnk u :] n wat link r u talkin bout i dnt see one >.< i think or mabe im just blind lol.
    11-13-08 11:11 PM
  11. johnmorganjr1's Avatar
    Hello and welcome to CB.
    11-13-08 11:14 PM
  12. Username01939's Avatar
    Welcome to Crackberry!!
    11-13-08 11:20 PM
  13. skyjackal's Avatar
    just thought id say hello lol. i hve a blackberry curve 8310 just started using crackberry the site seems interestin n very helpful! im not tech smart soo i need all the help i can get haha.
    Welcome! You'll find everything you need here - and lots of great people.
    11-13-08 11:24 PM
  14. MiNXy...'s Avatar
    thx umm can someone tell me how BBM works my friend added me but idk how u add someone or talk or nethin lolz. i tried askin in a thread but i guess no luck there since noone answered which i dnt blame them haha.
    11-13-08 11:28 PM
  15. MiNXy...'s Avatar
    nvm dede helped me [: PIN: 2460F8E8 only if u like to talk a bunch haha thx!
    11-14-08 01:34 AM
  16. joe003's Avatar
    Welcome to CB!

    Enjoy the addiction
    11-14-08 01:56 AM
  17. Duvi's Avatar
    Hello and welcome... Florida, where in FL?
    11-15-08 03:43 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD