03-10-08 06:47 PM
36 12
tools
  1. cate's Avatar
    sounds great :]

    proud of you!
    03-02-08 05:15 PM
  2. frmniantic's Avatar
    SCORE!!! Got the Red 8830 - it's sweeeeet!!! However, I am glad that I have 30 days to try it, cuz I really like the size of the Pearl - seems more pocketable (is that a word?), BUT I'm not sure I would like the suretype. Plus I found out on this forum (you guys are the bomb!) that I can't receive picture messages on the 8830 without retrieving them via email (bummer). But, I'm gonna give this red gem a try cuz it really looks HOT.
    03-05-08 01:10 PM
  3. frmniantic's Avatar
    Ooops - almost forgot..... Happy Dance, Happy Dance, Happy Dance........
    03-05-08 01:11 PM
  4. Adlen's Avatar
    I see you got your BlackBerry...

    (Sorry if you've already said it - I can't see the second page without posting on OperaMini + the WAP)

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    03-05-08 06:57 PM
  5. Adlen's Avatar
    Yeah you said it lol. Sweet. I'd recommend the 88 over the Pearl...

    Also, you can ask us for as much help as you want; if you wanna know anything PIN me: 20650E97 or email me: Adlen@CrackBerry.com

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    03-05-08 07:01 PM
  6. frmniantic's Avatar
    Thanks Adlen I really appreciate all your help. I think your right about staying with the 8830. I like the keyboard and am getting used to it quickly. And yup it's pocketable! Look Ma - I figured out the internet on my phone!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    03-05-08 08:18 PM
  7. frmniantic's Avatar
    OMG! I just realized, you're...you're... you're a M A S T E R! I'm not worthy!
    No, really, CONGRATULATIONS
    03-05-08 09:08 PM
  8. mdkeefe's Avatar
    Welcome to the VZW 8830 tote'n family.
    03-05-08 09:37 PM
  9. TheAznBradPitt's Avatar
    Do it do it u can do soo much more with bb

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    03-10-08 10:10 AM
  10. SuzanneBlueMoon's Avatar
    had a Palm Treo before December when I got an 8830. I love it! I got it precisely why you mention - I can see it!! I also use Empower html reader and I can adjust the font and make it bold. ; ) Loving it!!

    You'll never regret it!

    suz
    03-10-08 02:38 PM
  11. Adlen's Avatar
    That's right I'm a master. Bow down!

    Lol - your still worthy and your welcome to any help, any time* by PINing me: 20650E97

    *GMT sleepy-time restrictions apply.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    03-10-08 06:47 PM
36 12
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD