1. Jmax25's Avatar
    Saw this at yahoo.com. Apple Maps was #6 Tech flop for 2012.
    Biggest technology flops of 2012 | Digital Crave - Yahoo!
    12-18-12 06:26 PM
  2. Bla1ze's Avatar
    Of course it's a 2012 flop. It's not out until 2013, lol. Derp! In other news, Yahoo doesn't have any room to talk about tech flops -- they are one.
    Barljo, SK122387, IronYam and 38 others like this.
    12-18-12 06:47 PM
  3. Acumenight's Avatar
    The Samsung Time Machine will be the biggest flog of 2013, followed by BMW's 9 Series Space Car
    Knightcrawler likes this.
    12-19-12 04:52 PM
  4. BBThemes's Avatar
    BB are only a flop because they only changed their CEO once, not twice like yahoo lmao.

    also the bmw 4 series seems not a flop but kinda pointless, id rather an i8 any day of the week
    12-19-12 04:58 PM
  5. JR A's Avatar
    Yahoo talking about tech flops is like Rosie O'Donnell making a Top 10 list of over-weight celebrities.
    12-19-12 04:58 PM
  6. bluetroll's Avatar
    Of course it's a 2012 flop. It's not out until 2013, lol. Derp! In other news, Yahoo doesn't have any room to talk about tech flops -- they are one.
    lol... burn!
    12-19-12 05:01 PM
  7. berklon's Avatar
    Of course it's a 2012 flop. It's not out until 2013, lol. Derp!
    Did you read the article? That's reason why it was labelled a flop - because they missed the 2012 target release date.
    12-19-12 05:14 PM
  8. TRlPPlN's Avatar
    Of course it's a 2012 flop. It's not out until 2013, lol. Derp! In other news, Yahoo doesn't have any room to talk about tech flops -- they are one.
    ahahaha...i cant stop laughing
    12-19-12 05:20 PM
  9. Plazmic Flame's Avatar
    Not surprising this is coming from one of the the biggest tech flops of 2012 (Yahoo)
    12-19-12 05:25 PM
  10. RubberChicken76's Avatar
    Seems like a bit of a liberal definition of 'flop'.

    One usually reserves that for a product that came out with high expectations and didn't move anywhere near those expectations. ie. Cutthroat Island costs $100 million to make but pulls in $3 million at the box office.

    BlackBerry 10 hasn't even come out. I suppose since the PlayBook was a 2011 product, it was ineligible for their criteria. Personally, I would have put that Google Nexus Q in there in place of an unreleased product.
    12-19-12 05:25 PM
  11. LazyEvul's Avatar
    Calling an unreleased product a flop because of a delay is ridiculous. They're just trying to stir controversy in an effort to become relevant again.
    12-19-12 05:30 PM
  12. Masahiro's Avatar
    Calling an unreleased product a flop because of a delay is ridiculous. They're just trying to stir controversy in an effort to become relevant again.
    In short, click bait. Just don't give them traffic and any incentive to produce BS articles like this one would be reduced.
    12-19-12 05:41 PM
  13. PD in T-DOT's Avatar
    Yahoo drives me insane. Cant believe they are still around. Other than CEO Marissa looking hot, the whole company sucks.

    Sent from my BlackBerry 9900
    12-19-12 06:17 PM
  14. Knightcrawler's Avatar
    Guys, OMG did you hear?!?! Christmas is only gonna happen in 2012. 2013 Christmas has been called off, so sucks for blackberry missing that lucrative Xmas shopping season that will never ever happen again.

    I'm curious though, if BB10 is a 2012 flop, what happens if it sells well in 2013? Will Victor Alvarez make a biggest flop revival list? Can something be called a success if it has already flopped before release?
    12-19-12 06:45 PM
  15. Skeevecr's Avatar
    Guys, OMG did you hear?!?! Christmas is only gonna happen in 2012. 2013 Christmas has been called off, so sucks for blackberry missing that lucrative Xmas shopping season that will never ever happen again.
    Didn't anyone get the memo, there is a new holiday for January 2013, it is called BB10mas, which is like Xmas except the presents are higher quality.

    Merry BB10mas everybody!
    steve911 and peter9477 like this.
    12-19-12 07:07 PM
  16. shaleem's Avatar
    Imagine that ....Yahoo talking about flops. That is rich ...lol!
    12-19-12 09:07 PM
  17. Cappyshirt's Avatar
    Also this a yahoo, who cares? Doesn't RIM have more stock than they do?
    12-19-12 09:35 PM
  18. simu31's Avatar
    Did you read the article? That's reason why it was labelled a flop - because they missed the 2012 target release date.
    No, I wouldn't want my click to count for them earning money from something like this.

    Si.
    12-20-12 02:50 AM
  19. web99's Avatar
    Of course it's a 2012 flop. It's not out until 2013, lol. Derp! In other news, Yahoo doesn't have any room to talk about tech flops -- they are one.
    + 1. It's a classic case of the pot calling the kettle black.
    12-20-12 02:30 PM
  20. darkehawke's Avatar
    i assume Apple TV must be up there too then if we apply the same logic...
    Rickster1 likes this.
    12-20-12 02:32 PM
  21. 03_CTD's Avatar
    i assume Apple TV must be up there too then if we apply the same logic...
    No. It was Apple Maps that made the list actually. Along with Google Nexus Q and Microsoft Surface, Windows 8 and a healthy list of others. There were quite a few relevant tech companies on the list so one could argue that RIM is in good company here. They won the "Broken Promises Award" for delays with BB10. Title is much worse that the article itself and doesn't directly call BlackBerry a "flop" aside from their inclusion in a list with a misleading heading.
    12-22-12 03:05 PM
  22. CairnsRock's Avatar
    Saw this at yahoo.com. Apple Maps was #6 Tech flop for 2012.
    Biggest technology flops of 2012 | Digital Crave - Yahoo!
    I think you are on the wrong forum.
    12-22-12 03:22 PM
  23. SlcCorrado's Avatar
    Didn't read but wanna put in my 2 cents...

    Yahoo as a whole is a flop. Just my opinion, but yahoo is terrible beyond terrible
    12-22-12 03:36 PM

Similar Threads

  1. Replies: 0
    Last Post: 02-05-10, 02:21 PM
  2. Any chance for the curve on vzw?
    By Danthaman555 in forum News & Rumors
    Replies: 2
    Last Post: 11-12-07, 09:04 AM
  3. Music files on mirco card not the same as bb list
    By barnabus53 in forum BlackBerry 8830 WE
    Replies: 4
    Last Post: 09-13-07, 11:14 AM
  4. Pre-order list for the AT&T Curve
    By kasperapd in forum BlackBerry Curve 83xx
    Replies: 9
    Last Post: 05-25-07, 07:19 AM
  5. Great Baseball Game for the BB 8800 on Cingular
    By kyuclee in forum BlackBerry 8800, 8820
    Replies: 2
    Last Post: 05-15-07, 02:13 PM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD