05-01-13 02:39 PM
67 123
tools
  1. Blacklatino's Avatar
    OWHHHHH DAT HUB.I don't even use whatsapp lmao.By the end of the year OS is gonna be a beast.Stop calling them leaks people at BB just call it beta test version XXXX jeez stop lying to us we can take the truth we cool like that. Seems that complete versions are always sent by carriers?? Who are just not at standard we want when it comes to push updates unfortunately.

    Anyway leaks are nice beta's last one was great will be on the look out.I guess we can expect the full OS update by the BB event along with tablet news?? Keep it moving.
    Call it a "leak" of a beta test version of OS10.1. I doubt if it really matter to me or most. We just want it on our BlackBerries and appreciate those responsible for the "drip".
    Last edited by Blacklatino; 05-01-13 at 11:29 AM.
    RAUB, Mecca EL and sbmd like this.
    05-01-13 07:40 AM
  2. RAUB's Avatar
    Call it a "leak" of a beta test version of OS10.1. I doubt if it really matter me or most. We just want it on our BlackBerries and appreciate those responsible for the "drip".
    Yep, well said We just want it... really want.

    To the OP: please give us a new leak, please!

    P.S. my F5 key is already broken...
    vptsff likes this.
    05-01-13 10:58 AM
  3. rizaru_rin's Avatar
    Yep, well said We just want it... really want.

    To the OP: please give us a new leak, please!

    P.S. my F5 key is already broken...
    Lol I'm the OP and I don't have that leak *facepalm* that's why I humbly asking for someone to release it. And if I'm not mistaken Kris Simundson already said it's Thursday or Friday..

    Posted via my Awesome Zed10
    Last edited by rizaru_rin; 05-01-13 at 11:47 AM.
    RAUB and Blacklatino like this.
    05-01-13 11:02 AM
  4. RAUB's Avatar
    Lol I'm the OP and I don't have that leak *facepalm* that's why I humbly asking for someone to release it. And if I'm not mistaken Kris Sidmunson already said it's Thursday or Friday..

    Posted via my Awesome Zed10
    But why not to ask and pick up the thread?
    05-01-13 11:14 AM
  5. vulfadli's Avatar
    Well It's not the first (no pun intended) time a thread comes out before the actual leak thread. Who needs official when we have this lol!

    Posted via CB10
    RAUB and Mecca EL like this.
    05-01-13 11:15 AM
  6. RAUB's Avatar
    Who needs official when we have this lol!
    Posted via CB10
    The Golden Words!

    Btw it's just funnily My wife runs a new 10.1.0.1609 on her STL100-1 while I'm still waiting for
    05-01-13 11:26 AM
  7. vulfadli's Avatar
    The Golden Words!

    Btw it's just funnily My wife runs a new 10.1.0.1609 on her STL100-1 while I'm still waiting for
    Ahhh..congrats to your wife for the 1 Love. Now play her that bob marley song

    Posted via CB10
    RAUB likes this.
    05-01-13 11:33 AM
  8. R Field's Avatar
    Expect maybe Thursday/Friday time frame folks

    Posted via CB10
    Legit carrier release 10.1?

    CB10- BlackBerry Z10
    05-01-13 11:35 AM
  9. RAUB's Avatar
    Ahhh..congrats to your wife for the 1 Love. Now play her that bob marley song

    Posted via CB10
    Thanks! But she prefers 1 Love from U2
    vulfadli likes this.
    05-01-13 11:37 AM
  10. rizaru_rin's Avatar
    Legit carrier release 10.1?

    CB10- BlackBerry Z10
    Nope, another leak release, for legit carrier let's say wait for another 1-2 months (at least)

    Posted via my Awesome Zed10
    RAUB likes this.
    05-01-13 11:38 AM
  11. rnette's Avatar
    there you go..

    Attachment 156404
    Thanks plus 1
    05-01-13 11:44 AM
  12. Kris Simundson's Avatar
    Nope, another leak release, for legit carrier let's say wait for another 1-2 months (at least)

    Posted via my Awesome Zed10
    not that long, probably another week or two
    1magine, RAUB and theguz4l like this.
    05-01-13 11:46 AM
  13. rizaru_rin's Avatar
    not that long, probably another week or two
    Amen to that!

    Posted via my Awesome Zed10
    05-01-13 11:46 AM
  14. 1magine's Avatar
    not that long, probably another week or two

    Thank you for the insight Ambassador.
    05-01-13 12:33 PM
  15. rizaru_rin's Avatar
    NO MORE WAITING GUYS, it's up!! Checkitoutt

    Leaked Full OS 10.1.0.1627 for z10 stl100-1,2,3

    http://forums.crackberry.com/showthread.php?p=8408880

    Posted via my Awesome Zed10
    05-01-13 01:34 PM
  16. ppeters914's Avatar
    I am refreshing the Z10 forums way too much right now.
    Hahahaha.....says the guy w/ over eleven thousand posts!
    05-01-13 02:18 PM
  17. avt123's Avatar
    Hahahaha.....says the guy w/ over eleven thousand posts!
    I guess? Lol. Took 6 years.

    Posted via CB10
    05-01-13 02:39 PM
67 123

Similar Threads

  1. Replies: 1831
    Last Post: 05-08-13, 11:23 AM
  2. Replies: 8
    Last Post: 05-01-13, 05:09 PM
  3. BB Desktop Manager versus Blackberry Link for OS 10
    By mandru in forum BlackBerry Z10
    Replies: 4
    Last Post: 04-01-13, 01:55 PM
  4. download link for OS 10.0.10.XXXX?
    By egOisticgUy in forum BlackBerry 10 OS
    Replies: 2
    Last Post: 03-18-13, 12:18 AM
  5. update for OS 10 in Saudia
    By moonalikhan in forum BlackBerry Z10
    Replies: 33
    Last Post: 03-03-13, 06:46 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD