1. Miss_80's Avatar
    Ja, een mailtje gestuurd maar nog geen reactie gehad.
    08-21-13 01:13 AM
  2. Remon Edema's Avatar
    2AEF403A voeg me maar toe
    08-27-13 07:46 AM
  3. iBenshi's Avatar
    Zou je mij ook kunnen toevoegen? Tnx 24F0628D
    09-05-13 03:37 PM
  4. Miss_80's Avatar
    begin deze wk eindelijk een reactie gehad van Yellowbrick en de ontwikkeling van een BB10 app staat niet op de planning. Op zich geen verrassing, maar toch balen. Voorlopig bel ik of ik gebruik de brower variant maar ik ga waarschijnlijk overstappen naar een andere provider.
    09-06-13 12:56 AM
  5. erwinfr's Avatar
    Parkmobile heeft een goede app. Doet wat ie moet doen en daar kun je ook overal mee parkeren

    Posted via CB10
    NOKJAA likes this.
    09-06-13 12:58 AM
  6. Miss_80's Avatar
    zat nog even te twijfelen tussen parkline en parkmobile. De eerste heeft een garage kaart die veel gebruikt kan worden (een luxe die ik bij de Qpark yellowbrick kaarten wel er prettig vond) maar lees slechte berichten over hun app. Ik zal ze nog eens naast elkaar leggen. Yellowbrick heeft een opzegtermijn van 2 wk dus, dat is mooi
    09-06-13 01:14 AM
  7. Rolf Simons's Avatar
    Buienradar beschikbaar in BlackBerry World.

    Z10 10.1.0.4870
    NOKJAA likes this.
    09-06-13 09:22 AM
  8. Asmooh's Avatar
    2aba2b4c voor liefhebbers, woon alleen niet meer in Nederland XD

    Posted via CB10
    09-06-13 07:16 PM
  9. Miss_80's Avatar
    Misschien kunnen jullie ook deze thread bekijken en je ideeen toevoegen:

    Forumthread Crackberry

    Het idee is om allereerst een inventarisatie te doen, wat men mist aan applicaties. Op basis van het aantal stemmen gaat men beginnen met het verzamelen van funding om te starten. Ik mag dit wel. Probleem => mogelijke oplossing => stappen zetten
    NOKJAA likes this.
    09-11-13 02:54 AM
  10. ruben1975's Avatar
    Geen Abn amro app voor bb10. Klacht gestuurd maar geen zinvolle reactie.
    Tmobile app? Niet voor bb10. Wordt ook niet ontwikkeld.
    Etc etc. Vaak ook reactie dat het marktaandeel van BlackBerry te klein is om een app te ontwikkelen.
    Mijn werkgever heeft BlackBerry uit het pakket gehaald omdat BlackBerry geen smartphone is.........

    Posted via CB10
    09-11-13 03:16 AM
  11. Asmooh's Avatar
    Lol? Hoe kan je blackberry nou geen smartphone noemen
    Dat ding is smarter dan android en ios samen

    Posted via CB10
    Rolf Simons likes this.
    09-11-13 03:20 AM
  12. ruben1975's Avatar
    Er is een groep aangemaakt, er is al een lijst opgesteld met mogelijk apps/bedrijven die we willen gaan aanschrijven.

    Mocht je bij de groep toegevoegd willen worden, laat dan je PIN achter of stuur mij een PM en dan zal ik je toevoegen.
    2AB77D41. Graag toevoegen

    Posted via CB10
    09-11-13 03:20 AM
  13. Miss_80's Avatar
    Geen Abn amro app voor bb10. Klacht gestuurd maar geen zinvolle reactie.
    Posted via CB10
    Ik had gisteren gemaild met ABN over het feit dat er geen applicatie beschikbaar was. Geen idee of het iets te maken had met het feit dat ik mijn zakelijke accountnummers vermelde, maar ik ben net terug gebeld door hun support afdeling die graag wat extra informatie wilde hebben over mijn verzoek. In eerste instantie hadden ze niet begrepen dat ik doelde op de nieuwe OS.

    Ze gaan in ieder geval mijn mail doorzetten naar de technische afdeling en mijn telefoonnummer is doorgegeven voor eventuele vragen van hun kant. Ik had aangegeven dat ik wat minder vertrouwen in de veiligheid van de applicatie als ik die zou installeren via sideloading en dat mijn voorkeur uitging naar een native app.

    Zelfs als er straks niet veel uitkomt vind ik het wel heel netjes dat ze op deze manier het contact met hun klanten onderhouden. Geen standaard afscheepmailtje (nog) maar telefonisch contact Voel je je toch iets serieuzer genomen.
    Rolf Simons and JunkieXP like this.
    09-12-13 07:54 AM
  14. ruben1975's Avatar
    Ik had gisteren gemaild met ABN over het feit dat er geen applicatie beschikbaar was. Geen idee of het iets te maken had met het feit dat ik mijn zakelijke accountnummers vermelde, maar ik ben net terug gebeld door hun support afdeling die graag wat extra informatie wilde hebben over mijn verzoek. In eerste instantie hadden ze niet begrepen dat ik doelde op de nieuwe OS.

    Ze gaan in ieder geval mijn mail doorzetten naar de technische afdeling en mijn telefoonnummer is doorgegeven voor eventuele vragen van hun kant. Ik had aangegeven dat ik wat minder vertrouwen in de veiligheid van de applicatie als ik die zou installeren via sideloading en dat mijn voorkeur uitging naar een native app.

    Zelfs als er straks niet veel uitkomt vind ik het wel heel netjes dat ze op deze manier het contact met hun klanten onderhouden. Geen standaard afscheepmailtje (nog) maar telefonisch contact Voel je je toch iets serieuzer genomen.
    Mijn email is ook doorgezet naar de technische afdeling......ook bij mij begrepen ze niet dat het om een nieuwe os ging.

    Posted via CB10
    09-12-13 08:26 AM
  15. Rolf Simons's Avatar
    Goede wake up actie!

    Z10 10.1.0.4870
    09-16-13 03:12 PM
  16. Miss_80's Avatar
    Ik had gisteren gemaild met ABN over het feit dat er geen applicatie beschikbaar was. Geen idee of het iets te maken had met het feit dat ik mijn zakelijke accountnummers vermelde, maar ik ben net terug gebeld door hun support afdeling die graag wat extra informatie wilde hebben over mijn verzoek. In eerste instantie hadden ze niet begrepen dat ik doelde op de nieuwe OS.

    Ze gaan in ieder geval mijn mail doorzetten naar de technische afdeling en mijn telefoonnummer is doorgegeven voor eventuele vragen van hun kant. Ik had aangegeven dat ik wat minder vertrouwen in de veiligheid van de applicatie als ik die zou installeren via sideloading en dat mijn voorkeur uitging naar een native app.

    Zelfs als er straks niet veel uitkomt vind ik het wel heel netjes dat ze op deze manier het contact met hun klanten onderhouden. Geen standaard afscheepmailtje (nog) maar telefonisch contact Voel je je toch iets serieuzer genomen.
    UPDATE: Vanochtend de volgende mail ontvangen:

    De technische afdeling heeft bij het verzoek genoteerd dat de app momenteel niet beschikbaar is in de Blackberry store en daarom ook niet door ons wordt ondersteund. Dit zal in de nabije toekomst ook niet veranderen. Uw verzoek is genoteerd als gebruikerswens. Als blijkt dat veel andere klanten hier ook een verzoek over indienen zal worden beoordeeld of de app ook beschikbaar komt in de Blackberry store. Als alternatief zou u gebruik kunnen maken van Snel Bankieren via de webbrowser op uw telefoon. Met Snel Bankieren kunt u ook inloggen met uw identificatiecode. Ik ben me er van bewust dat dit niet helemaal vergelijkbaar is met de app. Op dit moment kan ik u helaas geen beter alternatief bieden.

    Uiteraard gereageerd hierop dat ik zeer teleurgesteld ben in dit standpunt en het feit dat de technische afdeling niet eens de moeite heeft genomen om te kijken naar de mogelijkheid van het aanbieden van een android port zoals Rabobank (beter iets dan niets zeg maar). Afijn, die kan je dus voorlopig vergeten. Toch maar gaan sideloaden of het hele zwikkie overhevelen naar de Rabo (al is het dan meer een prinicipe kwestie)
    09-20-13 05:41 AM
  17. bartf67's Avatar
    ik kreeg van de aan als reactie dat men niet voornemens is om een native app voor BlackBerry 10 uit te brengen...

    Posted via CB10
    09-22-13 01:34 PM
  18. bartf67's Avatar
    abn bedoel ik dus:-) de sideload werkt overigens wel prima

    Posted via CB10
    09-22-13 01:35 PM
  19. bartf67's Avatar
    als je mij zou willen toevoegen....graag:-)
    2aba068c

    Posted via CB10
    09-22-13 01:42 PM
  20. etnt7's Avatar
    Geen Abn amro app voor bb10. Klacht gestuurd maar geen zinvolle reactie.
    Tmobile app? Niet voor bb10. Wordt ook niet ontwikkeld.
    Etc etc. Vaak ook reactie dat het marktaandeel van BlackBerry te klein is om een app te ontwikkelen.
    Mijn werkgever heeft BlackBerry uit het pakket gehaald omdat BlackBerry geen smartphone is.........

    Posted via CB10
    T-Mobile App is weldegelijk beschikbaar voor de BlackBerry 10.
    Enige nadeel is dat het een Android port is

    Bekijk My T-Mobile App voor BlackBerry 10 in BlackBerry World! U vindt dit op http://appworld.blackberry.com/webst...ntent/35139891


    Posted via CB10
    NOKJAA likes this.
    09-26-13 07:31 AM
  21. etnt7's Avatar
    Voor de gene die problemen hebben met side load apps.

    Update naar leaked os 10.2 ( in oktober officieel).
    Met android runtime 4.2 werkt elke side load app.

    Mijn BlackBerry draaid op 10.2.0.1761
    En heb geen problemen met side load apps.

    Posted via CB10
    NOKJAA likes this.
    09-26-13 07:37 AM
  22. Rolf Simons's Avatar
    Mee eens! Ik draai op 10.2.0.1725 en de unlocked runtime. Ik draai de mobiel bankieren apps van ING en ABN. Met name de unlocked runtime zorgt dat bijvoorbeeld Instagram en Yammer draaien als een zonnetje. Krijg alleen Spotify niet draaiende. Als iemand een goede BAR of APK heeft, graag!

    Z10 10.2.0.1725
    09-28-13 01:41 AM
  23. etnt7's Avatar
    Mee eens! Ik draai op 10.2.0.1725 en de unlocked runtime. Ik draai de mobiel bankieren apps van ING en ABN. Met name de unlocked runtime zorgt dat bijvoorbeeld Instagram en Yammer draaien als een zonnetje. Krijg alleen Spotify niet draaiende. Als iemand een goede BAR of APK heeft, graag!

    Z10 10.2.0.1725
    Spotify werkt prima bij mij.
    Ik gebruik de laatse Spotify versie 0.6.6.270
    Android runtime is locked. (met debuktoken)

    In jou geval moet je dan wat bestanden downloaden en in je Spotify folder plaatsen om het te laten werken.
    (heb ik ook gedaan met oudere Android runtime versies)

    ik heb de bestanden voor je geupload en zal je uitleggen wat je moet doen om Spotify werkende te krijgen.

    Spotify apk bestand en mapje met Spotify bestanden
    https://www.dropbox.com/s/0nzimlbm26j35gn/Spotify.zip

    Zet Spotify 0.6.6.270 apk. om naar bar. en installeer deze op je BlackBerry.

    Open Spotify en je zult een wit scherm zien. Sluit Spotify weer af.

    Sluit je blackberry aan op je pc en navigeer naar
    Toestel/misc/android/Android/data/com.spotify.mobile.android.ui/spotifycache
    Unzip en plaats het Spotify mapje hier.

    Dit kan je ook doen als je het mapje rechtstreeks op je BlackBerry download.

    Open nu Spotify en het zult werken

    Edit: laatste Spotify versie is 0.7.0.229
    Last edited by etnt7; 09-30-13 at 09:23 AM.
    Rolf Simons likes this.
    09-28-13 07:09 AM
  24. Rolf Simons's Avatar
    Spotify werkt prima bij mij.
    Ik gebruik de laatse Spotify versie 0.6.6.270
    Android runtime is locked. (met debuktoken)

    In jou geval moet je dan wat bestanden downloaden en in je Spotify folder plaatsen om het te laten werken.
    (heb ik ook gedaan met oudere Android runtime versies)

    ik heb de bestanden voor je geupload en zal je uitleggen wat je moet doen om Spotify werkende te krijgen.

    Spotify apk bestand en mapje met Spotify bestanden
    https://www.dropbox.com/s/0nzimlbm26j35gn/Spotify.zip

    Zet Spotify 0.6.6.270 apk. om naar bar. en installeer deze op je BlackBerry.

    Open Spotify en je zult een wit scherm zien. Sluit Spotify weer af.

    Sluit je blackberry aan op je pc en navigeer naar
    Toestel/misc/android/Android/data/com.spotify.mobile.android.ui/spotifycache
    Unzip en plaats het Spotify mapje hier.

    Dit kan je ook doen als je het mapje rechtstreeks op je BlackBerry download.

    Open nu Spotify en het zult werken

    Edit: laatste Spotify versie is 0.7.0.229
    Super bedankt. Ik heb nog geen tijd gehad om het te proberen maar ik houd je op de hoogte

    Z10 10.2.0.1725
    10-01-13 01:37 AM
  25. Rolf Simons's Avatar
    Heb je stappenplan uitgevoerd maar krijg het niet werkend. Dacht het al te zien omdat er geen mapje was aangemaakt. Ik moest alles zelf aanmaken.
    Ik blijf alleen het witte scherm houden. Blijkbaar krijg je spotify alleen aan de praat met debugtoken en die heb ik geen en ik vind dat ook te veel gedoe.
    Bedankt voor je moeite. Nu maar hopen dat Spotify gauw Native wordt of dat ze een draaiende android port leveren.
    10-01-13 01:56 PM
138 1234 ...

Similar Threads

  1. Replies: 10
    Last Post: 10-31-13, 10:26 PM
  2. We need something better in the next BBM Update
    By Uberstip in forum BlackBerry Z10
    Replies: 16
    Last Post: 05-02-13, 12:54 AM
  3. There should be a way to e-mail BB on the Apps we need.
    By Bbnivende in forum BlackBerry 10 Apps
    Replies: 2
    Last Post: 02-21-13, 04:17 PM
  4. Viper Alarm System I-Phone App!!! We Need
    By Topgundreamer860 in forum BlackBerry OS Apps
    Replies: 30
    Last Post: 10-26-09, 06:13 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD