05-23-09 11:14 PM
27 12
tools
  1. angman619's Avatar
    someone give me some good ideas for things to put on my storm im running .148
    05-22-09 11:50 AM
  2. cmorty72's Avatar
    o.k.....
    I'm going to start off with the obvious answer that a lot of individuals are going to tell you: "use the search function." Its your best friend when it comes to obscure questions such as yours.

    And you can never go wrong with a kicking theme, to start things off in the right direction.
    05-22-09 11:54 AM
  3. Accidental Post's Avatar
    Load everything you can find until you get 0 mb free memory......
    05-22-09 11:56 AM
  4. storm-season's Avatar
    Load everything you can find until you get 0 mb free memory......

    lmao. It would be pimp...unusable, but pimp
    05-22-09 11:58 AM
  5. rrudeboy's Avatar
    functional.. or to show off, be more specific.
    05-22-09 12:03 PM
  6. kinggeoff's Avatar
    east coast... or west coast, be more pacific.



    05-22-09 01:31 PM
  7. Interlude's Avatar
    Put some rhinestones on your storm !
    05-22-09 02:05 PM
  8. danielbaesel's Avatar
    "Hour glass of death" type pimpin, or not???? be more specific
    05-22-09 02:06 PM
  9. rrudeboy's Avatar
    east coast... or west coast, be more pacific.
    whaahhahahaha... :} good one....
    05-22-09 03:03 PM
  10. MakinMeFamous22's Avatar
    Throw some d's on itt.....

    all kidding aside, the theme is a great idea and there are quite a few freebies out there.

    some airbrushed flames on the battery door would be sweet as well.....
    05-22-09 03:12 PM
  11. sk8trix's Avatar
    Put some bling on that and some 20s

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    05-22-09 03:33 PM
  12. sk8trix's Avatar
    Oh na carbon fiber battery door for extra horse power n style points

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    05-22-09 03:34 PM
  13. tmoney1046's Avatar
    Check my sig that's what im using got Im about to get quicklaunch too
    05-22-09 03:42 PM
  14. MakinMeFamous22's Avatar
    Oh na carbon fiber battery door for extra horse power n style points

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Dont forget the weight reduction haaaa. In all honesty if there were infact a carbon fiber battery cover i would probably pick that up. I'm a little bit of a carbon fiber fiend. It just looks so clean IMO, when properly woven of course.
    05-22-09 03:42 PM
  15. zlee0473's Avatar
    with a nice pink case
    05-22-09 03:42 PM
  16. kylep23's Avatar
    you should bedazzle it.
    05-22-09 04:51 PM
  17. sk8trix's Avatar
    lol carbon Fiber.....u just need an engine swap for that storm....will a carbon fiber battery door affect the phone's functionality
    05-22-09 08:53 PM
  18. deadlikeoscar's Avatar
    Dont forget the weight reduction haaaa. In all honesty if there were infact a carbon fiber battery cover i would probably pick that up. I'm a little bit of a carbon fiber fiend. It just looks so clean IMO, when properly woven of course.
    http://forums.crackberry.com/f86/rea...y-door-233307/
    05-22-09 09:13 PM
  19. WhiteGold's Avatar
    east coast... or west coast, be more pacific.



    you mean specific not pacific lol
    05-23-09 02:15 AM
  20. wentouch's Avatar
    I got a John for your Storm. Wants half and half for $20.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    05-23-09 02:22 AM
  21. SoTrue's Avatar
    east coast... or west coast, be more pacific.


    It must be west coast then....
    05-23-09 03:43 AM
  22. ghbishop's Avatar
    Wattpad

    Free OTA e-books with scrolling reader.
    05-23-09 09:58 AM
  23. NYGiants2008's Avatar
    with a nice pink case
    haha nice lol or purple!
    05-23-09 09:38 PM
  24. NYGiants2008's Avatar
    Check my sig that's what im using got Im about to get quicklaunch too
    Mets mobile shortcut? You my friend have a horrible storm (hehe) all about them yanks....

    But i would add ESPN shortcut if u like sports.... Crackberry shortcut..since this is the best website... i have some play around shotgun.. Facebook just go to the BB App store and look around that is best IMO.
    05-23-09 09:41 PM
  25. sk8trix's Avatar
    hey mets are awsome yank are doing great but im all mets even tho theyre a mickey mouse organization citi field is so nice!!!!!!!!!
    05-23-09 09:55 PM
27 12
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD