1. xwera43's Avatar
    LMAO...... I will leave that comment alone

    Thanks Bryan, I feel better now. LOL

    ~X

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    03-26-09 08:59 PM
  2. bmtenney's Avatar
    X - pulling mind from gutter.

    With one arm I use portrait mainly. Bryan's got my arm flying all over playing that darn flight plan game! LMAO

    ~X

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Lol I will take credit for the flight path addiction. Man I can't put that game down.
    03-26-09 08:59 PM
  3. bmtenney's Avatar
    Thanks Bryan, I feel better now. LOL

    ~X

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Lol I thought that was you in the gutter with me
    03-26-09 09:00 PM
  4. doidaporti's Avatar
    Thanks Bryan, I feel better now. LOL

    ~X

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    For once my mind wasn't in the gutter LMAO

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    03-26-09 09:02 PM
  5. xwera43's Avatar
    Lol I thought that was you in the gutter with me
    I think I can read D's mind --> "Men!". Eh D?

    ~X

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    03-26-09 09:04 PM
  6. xwera43's Avatar
    So what limitations are obvious using Opera vs the BlackBerry browser?

    ~X

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    03-26-09 09:07 PM
  7. bmtenney's Avatar
    So what limitations are obvious using Opera vs the BlackBerry browser?

    ~X

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    The only complaint I have with opera is there is not a very good copy paste feature regarding web pages. Other than that I use opera for everything, it took me a good week to get the hang of selecting things with opera. But now I hit what I want 99% of the time. The biggest bonus with opera is the separate typing box which is awesome and has no typing lag in forums.

    Any help I can give you just let me know
    03-26-09 09:18 PM
  8. doidaporti's Avatar
    I think I can read D's mind --> "Men!". Eh D?

    ~X

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    You are correct my friend but I would expect nothing less after a comment like that.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    03-26-09 09:19 PM
  9. xwera43's Avatar
    The only complaint I have with opera is there is not a very good copy paste feature regarding web pages. Other than that I use opera for everything, it took me a good week to get the hang of selecting things with opera. But now I hit what I want 99% of the time. The biggest bonus with opera is the separate typing box which is awesome and has no typing lag in forums.

    Any help I can give you just let me know
    Thanks, so do you use wap or main site url's?

    ~X

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    03-26-09 09:22 PM
  10. xwera43's Avatar
    After asking about the use of landscape or portrait, I have to admit I felt like a fool trying to get results from your /"/"/ tip yesterday. I was too embarrassed when I realized it was in landscape. LMAO

    ~X

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    03-26-09 09:27 PM
  11. xwera43's Avatar
    You are correct my friend but I would expect nothing less after a comment like that.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com


    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    03-26-09 09:30 PM
  12. bmtenney's Avatar
    Thanks, so do you use wap or main site url's?

    ~X

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    With opera I use main sites only. That is the best feature of opera it loads main sites as fast or faster than the bb browser and wap sites.
    03-26-09 09:46 PM
  13. polar135's Avatar
    With opera I use main sites only. That is the best feature of opera it loads main sites as fast or faster than the bb browser and wap sites.
    I only use it for main sites also. I'm not a huge fan of it but it is growing on me. Night all.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    03-26-09 09:55 PM
  14. xwera43's Avatar
    With opera I use main sites only. That is the best feature of opera it loads main sites as fast or faster than the bb browser and wap sites.
    OK thanks. Running it now so I'll check out the view from the main site.

    ~X

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    03-26-09 09:59 PM
  15. bmtenney's Avatar
    OK thanks. Running it now so I'll check out the view from the main site.

    ~X

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Good luck hope you like it. Again let me know if you have questions.
    03-26-09 10:11 PM
  16. goliath777's Avatar
    CLASSIC. We always tease marcus for having a memory OCD because he checks his memory more than his stock portfolio. =P
    great only 10 pages since 3am this morning. yeah, unlike stocks, at least there's a quick fix to bring the memory back up. ;-) From the looks of things, memory seems to be on the minds of most here. Dude, love your theme. very clean. are you going to expand your icons in the next upgrade? It be cool to have some real unique, 3d style icons that jump out among the others. Awesome work mate!
    03-26-09 10:30 PM
  17. goliath777's Avatar
    the penguin background was actually mine, here it is...

    Thanks doida
    03-26-09 10:38 PM
  18. goliath777's Avatar
    no, that's not it...that one's nice too, though...it's dark and made up of a bunch of octagons (penatagons, hexagons, lol)...kind of looks like if you zoomed in on a real blackberry...
    i might have it. how do i upload pic?
    03-26-09 10:42 PM
  19. goliath777's Avatar
    still negative...I'm going to check stormgrounds now...just went back to page 472 and skimmed through 20 more pages looking for it...lol...now it's going to bug me until I actually find it!!
    does it have the bb logo on it or is it just the octogan pattern
    03-26-09 10:47 PM
  20. bmtenney's Avatar
    does it have the bb logo on it or is it just the octogan pattern
    I believe the one he is after is on page 501 take a look and if you have that one, then yeah post it that would be great.
    03-26-09 10:49 PM
  21. Craterz's Avatar
    First time poster in this thread, although I follow it semi-regularly even though it is difficult considering how much y'all regulars post . Read the posts about BBWeather and have to say that it ROCKS!! Tried weatherbug, but found it just to be memory hog as well as not very accurate. Loving BBWeather!

    Also looking forward to updated Appleberry classic! It's an awesome theme! Very nice work!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    03-26-09 10:49 PM
  22. goliath777's Avatar
    I thought those were games not wallpaper?
    03-26-09 10:51 PM
  23. bmtenney's Avatar
    First time poster in this thread, although I follow it semi-regularly even though it is difficult considering how much y'all regulars post . Read the posts about BBWeather and have to say that it ROCKS!! Tried weatherbug, but it just to be memory hog as well as not very accurate. Loving BBWeather!

    Also looking forward to updated Appleberry classic! It's an awesome theme! Very nice work!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    That is awesome I too am a big bb weather fan. Did you see my screen shots on the settings?
    03-26-09 10:52 PM
  24. goliath777's Avatar
    Okay.

    Unofficial voting time, I maintain veto power. =P

    Which power button should make the final cut?



    The only risk with the blue is that it's similar to the "Manage Connections" icon, and a user may mistake it at first glance.
    the last one
    03-26-09 10:52 PM
  25. doidaporti's Avatar
    the last one
    wow... how far behind are you? that was sooo last week!

    hahah.. i sound like a valleygirl
    03-26-09 10:53 PM
10,775 ... 344345346347348 ...
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD