1. slapaho3's Avatar
    i am getting a grey exlamation mark anytime i try to stream something now .... plz help
    05-05-11 01:52 AM
  2. OniBerry's Avatar
    Have you checked your Flash settings in your Browser

    Open Browser
    Swipe down from the top and choose Options
    Under the Content Tab, you will be able to toggle on/off for Load Images/Enable Flash/Enable Javascript.

    Cheers,
    05-05-11 01:59 AM
  3. slapaho3's Avatar
    yes everything enabled ..... i think my pb is dead already...
    05-05-11 02:01 AM
  4. OniBerry's Avatar
    ok, I am not sure what that means.
    05-05-11 02:05 AM
  5. B_Blaire's Avatar
    Battery Pull

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    05-05-11 03:04 AM
  6. kill_9's Avatar
    i am getting a grey exlamation mark anytime i try to stream something now .... plz help
    what are you trying to stream when the grey exclamation mark appears?
    05-05-11 03:05 AM
  7. OniBerry's Avatar
    Battery Pull

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com

    On a Playbook?

    (smh)
    05-05-11 03:08 AM
  8. OniBerry's Avatar
    what are you trying to stream when the grey exclamation mark appears?

    He was trying to stream Youtube
    05-05-11 03:09 AM
  9. clambier's Avatar
    i am getting a grey exlamation mark anytime i try to stream something now .... plz help
    I had the same thing yesterday. It cleared up for me by restarting the device. Not just turning off and the on but holding the power button for a few seconds until the option comes up to restart the device
    05-05-11 06:47 AM
  10. md540's Avatar
    try restarting browser and/or device. i found this happens when a page is not fully loaded for some reason, which makes me wonder about their memory management (or lack thereof) hopefully this gets addressed in future update
    05-05-11 08:34 AM
  11. jolaislagrl's Avatar
    This happens to me too. I tried watching an episode of a show I watch on the WB11 site and it only play for like 20 minutes before doing the same thing...ugh..still cant watch full episodes...
    05-05-11 08:57 AM
  12. IndubitablyMe's Avatar
    This has happened to me twice - and by twice I mean "continuously for nearly every flash video I tried until I restarted the device" two times. I attribute it to the immature implementation of flash 10.2, and expect it to be fixed as RIM updates the browser and Adobe updates the flash player. A little frustrating, but not a deal-breaker for me. At least I HAVE flash, albeit a version with a few minor bugs that may require a restart.

    On a sidenote - both instances were precursed by a little personal flash video viewing on some *cough* less than reputable sites, if yanno what I mean. What've YOU been watching?
    05-05-11 09:53 AM
  13. jolaislagrl's Avatar
    This has happened to me twice - and by twice I mean "continuously for nearly every flash video I tried until I restarted the device" two times. I attribute it to the immature implementation of flash 10.2, and expect it to be fixed as RIM updates the browser and Adobe updates the flash player. A little frustrating, but not a deal-breaker for me. At least I HAVE flash, albeit a version with a few minor bugs that may require a restart.

    On a sidenote - both instances were precursed by a little personal flash video viewing on some *cough* less than reputable sites, if yanno what I mean. What've YOU been watching?
    LOL LOL, I have been watching, or trying to watch Vampire Diaries. I love the show and every once in a blue I miss an episode. So i was soooo upset that after 20 minutes or so I get that pesky (!) ugh. And I have tried re-playing the episode over and over and it stops at the same exact place. Yesterday I tried again and I thought it was ok when I saw it passed the scene it was freezing on....then it stopped...lol AHHH..
    So at the end I bought the episode on Amazon and watched it finally on my PB, yes, I was that desperate lol...
    05-05-11 10:16 AM
  14. FF22's Avatar
    It also happened to me the other day when I was SUCCESSFULLY playing a video in a background tab - that is multitasking the Browser. But then it stopped working and trying various other videos I got the Gray Exclamation Point. I tried clearing the cache/history. The pb needed to be restarted to "fix" it. I'd agree with others - memory management or some such.
    05-05-11 10:20 AM
  15. jolaislagrl's Avatar
    It also happened to me the other day when I was SUCCESSFULLY playing a video in a background tab - that is multitasking the Browser. But then it stopped working and trying various other videos I got the Gray Exclamation Point. I tried clearing the cache/history. The pb needed to be restarted to "fix" it. I'd agree with others - memory management or some such.
    Well at least I know its not my PB cause I would have hated to send it back or somthing....
    05-05-11 10:23 AM
  16. Qoded's Avatar
    Flash share is not working on my blackberry z10 pls
    04-16-14 04:52 PM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD