11-08-12 10:10 PM
47 12
tools
  1. bitek's Avatar
    I've already bought one for my wife, my oldest daughter and my in-laws - everyone loves them.

    My 5 year old has outgrown her LeapPad and wants her own PlayBook.... Hmmmmmmm
    and beauty is that there is no need for skype. everyone can chat through playbook

    Sent from Blackberry Playbook using TapaTalk 2
    11-04-12 06:26 AM
  2. mikeplus1's Avatar
    This a GREAT deal, especially the one with the keyboard bundle, if you want a keyboard that is of course.
    11-04-12 07:08 AM
  3. disneynorth's Avatar
    I'm surpirsed these didn't sell out. Picked up one for my wife so we video chat with the kids when I'm away. Great deal! Glad I didn't buy the used one from the guy at work...
    11-04-12 08:37 AM
  4. gwinegarden's Avatar
    Just grabbed one. That's three in this house and two in my son's.
    11-04-12 08:44 AM
  5. bambinoitaliano's Avatar
    So essentially the PB costs $10. Great deal.
    Nah. The better deal will be lining up in front of Honest Ed this year. Instead of giving out turkeys, they are going to give out playbooks. I kid! I kid! LOL!!! If I don't already have 3 of them and my credit card over loaded. I would so get 2 more for my family.
    11-04-12 09:24 AM
  6. bambinoitaliano's Avatar
    This is a way better deal than the one I got with Best Buy. I paid $329.99 for the 64G bundle deal. Still a bargain.
    11-04-12 09:27 AM
  7. just_luc's Avatar
    Showing out of stock now.. I wonder if they will be releasing incremental stock as each time zone hits 5pm for the start of the sale?
    11-04-12 04:36 PM
  8. richardat's Avatar
    That make you iJaculate too? :-) LoL
    Crudities aside. Like I've said, I've never actually had a Mac, but having been into them since the the very first days, I find it quite neat to see design echoes of the past, in various things today.
    11-04-12 05:06 PM
  9. Kennedy.L's Avatar
    I believe so. I added a PlayBook to my cart and it gave me the option to add that laser printer.
    11-04-12 06:43 PM
  10. Kennedy.L's Avatar
    Frack. I should have bought it last night, instead I procrastinated and said "I'll do it tomorrow".

    My 16gb PB won't have enough storage space when BB10 rolls in to town and conquers the world.
    11-04-12 06:46 PM
  11. Kennedy.L's Avatar
    Or you could end up buying it from Bestbuy tomorrow. 32GB PB + Mini keyboard with case + Rapid charger= $199.99 (Regular $249.99).
    Gotta be a Reward Zone member (free membership).
    Where can I find this deal?!?
    11-04-12 07:33 PM
  12. NFLPLAYBOOK's Avatar
    PlayBooks are getting harder and harder to find. I really should pick one more up for a present.
    11-05-12 12:09 AM
  13. mrufhayes's Avatar
    gOT The 32gb for Christmas last year....recently had to send it in-camera issues, still the best Christmas present ever. Yep, not even my firetruck of years past can compare....READY for BB10!!
    richardat likes this.
    11-05-12 04:41 AM
  14. moloko velocet's Avatar
    PlayBooks are getting harder and harder to find. I really should pick one more up for a present.
    It is likely that production of the wifi models was halted at least a year ago (early fall 2011 seemed to be the best estimate). Even the PB will eventually sell out, given a low enough price and a long enough time. $50 at the liquidation outlets should take care of the dregs.
    11-05-12 11:40 AM
  15. Rootbrian's Avatar
    Truck, I missed out. I'm still loving my 16GB playbook.
    11-05-12 11:41 AM
  16. ff1520's Avatar
    Is this only available for folks in Canada? I'm in the US and just tried to order one but soon as I hit "add to cart" I get a webpage not found error? Its listed at $149.00 today which is still a great deal, not as good as the $129.00. Would like to order one for myself so I can "gift" my 16gig to my wife and I can have more memory on mine.
    11-07-12 10:50 AM
  17. Kennedy.L's Avatar
    Is this only available for folks in Canada? I'm in the US and just tried to order one but soon as I hit "add to cart" I get a webpage not found error? Its listed at $149.00 today which is still a great deal, not as good as the $129.00. Would like to order one for myself so I can "gift" my 16gig to my wife and I can have more memory on mine.
    The sale was done on the morning of Monday, November 5, 2012.
    I'll be keeping my eyes peeled for another one.
    11-07-12 11:17 AM
  18. ff1520's Avatar
    Showing today $149.00 which is still a good enough deal for me, just can seem to add it to the cart and checkout, keep getting page not found error soon as I add to cart.
    11-07-12 11:47 AM
  19. Kennedy.L's Avatar
    Showing today $149.00 which is still a good enough deal for me, just can seem to add it to the cart and checkout, keep getting page not found error soon as I add to cart.
    Sold out?
    11-07-12 10:21 PM
  20. beman39's Avatar
    omg! has anyone seen the prices of a 32/64GB playbook at bestbuy lately? $249.99/$319.99....like WTF? LOL
    11-08-12 09:43 PM
  21. cjcampbell's Avatar
    omg! has anyone seen the prices of a 32/64GB playbook at bestbuy lately? $249.99/$319.99....like WTF? LOL
    Those are with the keyboard and rapid charger as a combo price. As stand alone devices, they are still $129.99 and $149.99 for the 16GB and 32GB respectively. Don't see a stand alone 64GB though.
    11-08-12 09:52 PM
  22. beman39's Avatar
    Those are with the keyboard and rapid charger as a combo price. As stand alone devices, they are still $129.99 and $149.99 for the 16GB and 32GB respectively. Don't see a stand alone 64GB though.
    woops your right, didnt see the fine print....my bad LOL
    cjcampbell likes this.
    11-08-12 10:10 PM
47 12

Similar Threads

  1. All Playbooks are $20 off at Future Shop
    By moss27 in forum BlackBerry PlayBook
    Replies: 2
    Last Post: 08-04-12, 11:36 AM
  2. Playbook top dog at Future Shop in Canada
    By Resist28 in forum News & Rumors
    Replies: 3
    Last Post: 03-04-12, 07:19 PM
  3. Bold 9700 In Stock at Future Shop
    By Menos in forum BlackBerry Bold 9700
    Replies: 8
    Last Post: 11-04-09, 10:47 PM
  4. Replies: 18
    Last Post: 01-07-09, 05:32 PM
  5. Bold 9000 at Future Shop great CS
    By Axall in forum Rogers
    Replies: 9
    Last Post: 12-15-08, 11:00 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD