1. Nick2gGST's Avatar
    I have all the settings on to make noise when i get alerts but its not telling me when i have a new facebook/myspace message or an email. So it's not just my sounds im not actually receiving them. If i click on my myspace inbox it'll say empty, then i click again and there is my new message. But I have to search for it, It's not telling me anymore at my homescreen when I get a message, no indicator no sound nothing. Help. Also tried downloading both version of the myspace app but its disappeared, not hidden, its in my applications but i cant get in and access it.
    09-23-09 11:17 PM
  2. afrooo's Avatar
    i'm having the same problem man.
    09-23-09 11:46 PM
  3. Nick2gGST's Avatar
    Well we gutta figure this crap out lol.
    09-23-09 11:53 PM
  4. pixiefied's Avatar
    i emailed myself a link and my inbox is empty.came to my computer..not my Blackberry
    09-23-09 11:59 PM
  5. tracksforhire's Avatar
    i was having this issue yesterday i went to option>advanced options>host routing table>press menu and select register now.

    then i resent my service books and did a battery pull and worked about 20min later. but my 2 sisters and some friends are still having this issue
    09-24-09 12:18 AM
  6. pixiefied's Avatar
    er..we have the Tour. we have not advanced options
    09-24-09 12:36 AM
  7. Nick2gGST's Avatar
    Tour does have advanced options. I'm afraid to reset my service books idk if ill get them back?
    09-24-09 01:00 AM
  8. pixiefied's Avatar
    where is it?
    09-24-09 01:02 AM
  9. Nick2gGST's Avatar
    Under options lol. Then advance options
    09-24-09 01:07 AM
  10. pixiefied's Avatar
    lol..i was in a different screen!
    09-24-09 01:23 AM
  11. Nick2gGST's Avatar
    Ok I solved this one. Click menu. Go to setup. Go to email setup. Log in so your accounts are online. Then click the menu button. Click full menu. Click send service books. U will then see ur phone freeze for a second cuz its receiving all ur messages in ur inboxes. If u did it right it'll work.
    09-24-09 01:34 AM
  12. afrooo's Avatar
    this is indeed the fix. I wonder what happened, like why my email out of nowhere disappeared
    09-24-09 02:32 AM
  13. OKIslandGrl's Avatar
    I had the same issue on my pearl and I actually had to call Verizon because I couldn't remember my username/password for the email setup. They said something along the lines of sometimes the email company (sry the proper term isn't with me at this time) will unvalidate an account. Something about cracking down on spam and hackers or something like that. I know that probably doesn't make sense but it was something along those lines. But yep, thats the fix
    09-24-09 03:38 AM
  14. Shadow_Black's Avatar
    Worked like a charm I received almost 40 emails. Thanks!
    09-24-09 07:29 AM
  15. Nick2gGST's Avatar
    Glad I could help solve something on my very first thread.
    09-24-09 09:04 AM
  16. didjaever's Avatar
    Could it just be that your email is down?? Mine was down for about 3 hours yesterday!!
    09-24-09 09:32 AM
  17. Nick2gGST's Avatar
    Nah cuz it was more then just the email down, fixing the service books did the trick.
    09-24-09 10:28 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD