07-24-17 08:30 AM
818 ... 2223242526 ...
tools
  1. LauraKicius's Avatar
    And there it is
    Attached Thumbnails German KEYone waiting room-20170509_123012.jpg  
    mbirth likes this.
    05-09-17 06:35 AM
  2. Ulferini Schusterotti's Avatar
    It's arrived! I'm over and out
    05-09-17 07:04 AM
  3. muindor's Avatar
    I just got this Message from Digitec. I ordered on 30.03.2017

Attachment 422829

Posted via CB10 on a BlackBerry Passport
    Very good customer service though. Good information about updates including apology. Digitec seems to be a good supplier to order from.

Hope you'll get it soon though.

Posted via CB10
    05-09-17 07:14 AM
  4. muindor's Avatar
    Hehe viel Spaß, über Berichte sind wir sehr gespannt. War ein Keyboard eines der anforderungen warum Du/Sie das KEYone gekauft haben?

Habe seit dem iPhone 4S immer virtual keyboard gehabt, vor dem iPhone 4S habe ich nur Nokia mit keyboard gehabt (T9). Bin nun so an VKB gewohnt dass ich nicht sicher bin ob ich den Sprung Wagen sollte zum KEYone. Es sieht super aus, habe es in Nottingham in CPW getestet aber war natürlich sehr langsam beim schreiben.

Alles ist gewohnungssache aber würde mich freuen über einen Bericht übers Text verfassen auf dem KEYone.

Danke und Grüsse aus Nottingham.

Posted via CB10
    05-09-17 07:19 AM
  5. mbirth's Avatar
    Just went to my Saturn and picked up my KEYone.
    05-09-17 08:00 AM
  6. muindor's Avatar
    Just had a play again in CPW, oh my dear, what a beautiful device. I'm getting one, convinced from the device itself. Wow, typing so gorgeous. OS experience different to BB10 of course but we'll done BB, wow the work flow is great already. Fast, snappy, screen is beautiful and the dark hub... wow what an amazing theme.

Posted via CB10
    05-09-17 08:08 AM
  7. ChrisHW12's Avatar
    Picked up my Keyone from MM in Passau 5 minutes ago )))
    05-09-17 08:37 AM
  8. linuxcrash's Avatar
    Hast dus abgeholt oder per post bekommen?
    Got it by mail (Swisspost).
    05-09-17 08:41 AM
  9. Eychei's Avatar
    Hi everyone,

can you please be more specific on your keyone pickup.
    It would be nice to know when you ordered and maybe got the pickup confirmation.

I ordered mine 22.04 at MM and didn't get anything yet.

Also i called the Hotline and did get the information that the next shipment will be next week. My order may or may not be delivered then.
    05-09-17 08:58 AM
  10. LauraKicius's Avatar
    This Phone is Just Perfect. I really love it. My spacebarbutton and the simcardtray are very solid. It is bigger than i expected, but cery handy and comfortable to use
    05-09-17 09:12 AM
  11. hplovecraft's Avatar
    Have fun!

CB10 on my Classic
    05-09-17 09:26 AM
  12. ChrisHW12's Avatar
    Hi everyone,

can you please be more specific on your keyone pickup.
    It would be nice to know when you ordered and maybe got the pickup confirmation.

I ordered mine 22.04 at MM and didn't get anything yet.

Also i called the Hotline and did get the information that the next shipment will be next week. My order may or may not be delivered then.
    Ordered mine on 17th April from MM, got delivery notification on last Saturday, picked it up today
    05-09-17 09:32 AM
  13. senortabasco's Avatar
    Hast Du die Mail von Saturn bekommen, dass es abholbereit ist oder hast Du das im Tracking gesehen? (Ich hab keine Trackingnr., da als "Gast" bestellt.) Und wann kam bei Dir die Mail von Saturn, dass es im Versand ist?
    Tracking sagte mir das. In meinem Online-Konto steht inzwischen abholbereit, aber eine Mail hab ich nicht bekommen. Stehe jetzt in diesem Moment in der Schlange... :-)

Posted via BlackBerry Classic
    05-09-17 11:27 AM
  14. senortabasco's Avatar
    I got it!!! Yes we can :-)

Posted via BlackBerry Classic
    Bostil1987 likes this.
    05-09-17 11:31 AM
  15. Dinah1895's Avatar
    Just got an email with my tracking number (MM). I hope it'll arrive tomorrow/thursday
    05-09-17 12:43 PM
  16. LauraKicius's Avatar
    After some time, i will definately get 2 more devices to last me forever
    05-09-17 01:17 PM
  17. ChrisHW12's Avatar
    So Iam using the Phone since a few hours and can say that everything looks great till now.
    Just found 2 apps where typing with the physical Keyboard is very Bad (does only take Letters After pressing a key 2-10 times. But this looks like a Software depending issue.
    But the Rest is great - really like my New BB
    05-09-17 01:55 PM
  18. fockx's Avatar
    Attachment 422821

Here we go... finally arrived from Digitec.ch :-)

Posted via CB10
    Hey, KEYOne + KEYone -> that's a KeyTwo
    05-09-17 02:33 PM
  19. Taigatrommel's Avatar
    Hast Du die Mail von Saturn bekommen, dass es abholbereit ist oder hast Du das im Tracking gesehen? (Ich hab keine Trackingnr., da als "Gast" bestellt.) Und wann kam bei Dir die Mail von Saturn, dass es im Versand ist?
    Also bei mir läuft das immer (Stamm-Saturn Filiale, immer als Gast) so ab:
    1. Bestellbestätigung von Saturn Online
    2. Versandbestätigung von Saturn Online
    3. Abholbenachrichtigung von der Saturn Filiale

Ich bekomme bei mir nie einen vsl. Abholzeitraum, erfahrungsgemäß ist das bei uns immer zwischen 13 und 14:30 Uhr. Die Saturn Mails landen bei mir (outlook.com) übrigens gerne im Spam Ordner. Eine Trackingnummer erhalte ich übrigens ebenfalls nie. Somit weiß ich wirklich erst, dass es da ist, wenn es da ist und man mir die Benachrichtigung schickt.
    05-09-17 03:22 PM
  20. vegaBB's Avatar
    I can't think of any retailer that could get us the keyone faster. I'm really thinking about ordering one in the uk or germany. Is there any shop having stock?

Same here. Ordered mine on April 04. on digitec. Got this f*** message today. So I went to Media Markt Konstanz and asked them. They said, they will get five devices tomorrow. Three of them were reserved, so I placed a reservation...so, one device is yet available 😉
    bottecla likes this.
    05-09-17 04:05 PM
  21. Ulferini Schusterotti's Avatar
    Hey Leute, also ich wollte mal Danke sagen, dass wir uns hier ausgetauscht und uns die Zeit vertrieben haben. Mein KEYone is heute angekommen und es ist einfach der Hammer. Ich wünsch denen die ihr KEYone noch nicht bekommen haben gute Nerven und kann nur sagen es lohnt sich.

Ich werde mich jetzt mal für eine Weile aus dem Forum ausklinken. Bis bald mal!
    Bostil1987 likes this.
    05-09-17 04:25 PM
  22. Chris_R's Avatar
    So, dieser Thread wird dann recht ruhig werden..jetzt wo ihr alle euren K1 bekommen habts :-).

Posted via CB10
    05-09-17 04:33 PM
  23. Narhim's Avatar
    I just got this Message from Digitec. I ordered on 30.03.2017

Attachment 422829

Ordered mine at 2. March, same bloody message :/
    05-09-17 04:36 PM
  24. mEyHEY's Avatar
    Same here. Ordered mine on April 04. on digitec. Got this f*** message today. So I went to Media Markt Konstanz and asked them. They said, they will get five devices tomorrow. Three of them were reserved, so I placed a reservation...so, one device is yet available
    Hey! Hättest du die Möglichkeit das zweite für mich mitzubringen? Ich würde dir die 599 Euro natürlich zahlen und dich noch (wenn du magst) auf Sushi in meinem Laden in Zürich einladen! Sag bescheid! Du würdest mir sehr helfen!
    05-09-17 04:46 PM
  25. Bostil1987's Avatar
    Hey Leute, also ich wollte mal Danke sagen, dass wir uns hier ausgetauscht und uns die Zeit vertrieben haben. Mein KEYone is heute angekommen und es ist einfach der Hammer. Ich wünsch denen die ihr KEYone noch nicht bekommen haben gute Nerven und kann nur sagen es lohnt sich.

Ich werde mich jetzt mal für eine Weile aus dem Forum ausklinken. Bis bald mal!
    Ein tolles Statement.

Verbringe in diesem Moment wohl auch die letzten Minuten meines Lebens mit einem tollen BB10, während morgen das Keyone hier eintreffen sollte.

Werde mich aber dennoch nochmal zu Wort melden und berichten. Die letzten Tage hier waren ganz schön aufregend, aber auch extrem hilfreich, da wir uns hier ständig auf dem Laufenden gehalten haben. Danke!

Posted via CB10
    05-09-17 05:47 PM
818 ... 2223242526 ...