1. WESATKINS's Avatar
    ARTISTICA is OUT NOW!! yay!!

    all custom hand drawn and colored icons (not by me) :P
    5 user changeable fonts, shows 6 but the 6th is profiles.
    banner moved to the left custom to fit and show your background image.


    this took alot of effort and confusion lol. give it a try. and i did it for yall bold owners. enjoy!

    *this is .ZIP ONLY!
    *SCREENSHOTS ARE ATTACHED
    08-10-09 05:48 PM
  2. Zach7's Avatar
    Very nice theme! Thank you for your work and the free offering!
    08-11-09 01:23 AM
  3. agirl65's Avatar
    Very nice!! Thanks for sharing!
    08-11-09 10:55 AM
  4. Blacklatino's Avatar
    This is a cool theme. Thanks for sharing.
    08-11-09 11:53 AM
  5. speedemonV12's Avatar
    i like it! anyone wanna throw up an OTA?
    08-11-09 11:56 AM
  6. mdlissner's Avatar
    Looks nice - great work. Do the bottom icons provide today preview?
    08-11-09 05:59 PM
  7. WESATKINS's Avatar
    no today sorry... L version coming soon though!
    08-14-09 09:43 PM
  8. WESATKINS's Avatar
    tell me if i need to fix anything people! please
    08-14-09 09:46 PM
  9. danny595's Avatar
    Ota please? I have a mac and can't do zip files.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-14-09 09:49 PM
  10. jho51e's Avatar
    Ota please? I have a mac and can't do zip files.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    Same here.. Pls create ota..

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    08-15-09 01:38 PM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD