11-19-13 05:16 PM
489 ... 1617181920
tools
  1. Sargon123's Avatar
    Any fix for the radio file?

    Posted via CB10
    jimpilot likes this.
    11-11-13 03:29 PM
  2. Pdinos3's Avatar
    Any fix for the radio file?

    Posted via CB10
    3hb78ftg likes this.
    11-11-13 03:30 PM
  3. Pdinos3's Avatar
    Proof that some people don't read ANY of the thread
    3hb78ftg and LP_Rigg like this.
    11-11-13 03:31 PM
  4. pttptppt's Avatar
    Any fix for the radio file?

    Posted via CB10
    Yes!

    Just download the "Mother of all those damn radios". Then mix it with the "father of all those damn leaks". Mix the two and you'll get a baby radio file. You must train it by teaching it to talk and call. Once it grows up (few years down the line), combine it with leaked os. They should then have a baby. His name will be ios X. If they didn't have this baby, then try again. It should work.

    Once again, Neither I nor Crackberry are responsible for any damage done to your life...............I think -__-
    Pdinos3 and 3hb78ftg like this.
    11-11-13 03:34 PM
  5. Pdinos3's Avatar
    What does the Fox say?
    3hb78ftg and jimpilot like this.
    11-11-13 03:36 PM
  6. SirJes's Avatar
    "it"? LOL
    Huh? Lol o.o

    Posted via CB10
    11-11-13 03:36 PM
  7. pttptppt's Avatar
    What does the Fox say?
    dingdingdingdingdingdingdingdingding
    tcee-, Pdinos3 and 3hb78ftg like this.
    11-11-13 03:39 PM
  8. bb8900edit's Avatar
    What does the Fox say?
    No leak coming today...LoL

    Posted via CB10
    11-11-13 03:40 PM
  9. SirJes's Avatar
    No leak coming today...LoL

    Posted via CB10
    how dare you say such things!
    11-11-13 03:42 PM
  10. sayf777's Avatar
    how dare you say such things!
    You skipping class? :P



    Posted via CB10
    11-11-13 03:44 PM
  11. tcee-'s Avatar
    Close to giving up, given that I'm guessing it was ~5 pm local time when Berryinsider last posted, thereby he would be in bed by now lol. Holding our hope still that he delivers though, perhaps tomorrow.

    Posted via CB10
    11-11-13 03:44 PM
  12. deezy87's Avatar
    What does the Fox say?
    P.....wtf man ahahahahahahahaha Ford Nation has got to you, I'm afraid
    Pdinos3 and 3hb78ftg like this.
    11-11-13 03:44 PM
  13. deezy87's Avatar
    Close to giving up, given that I'm guessing it was ~5 pm local time when Berryinsider last posted, thereby he would be in bed by now lol. Holding our hope still that he delivers though, perhaps tomorrow.

    Posted via CB10
    I believe he's based in Russia, depending on which part, it's anywhere from 1:45 AM - 9:45 AM, as it is 4:45 PM eastern standard time, all we can do is wait.
    11-11-13 03:46 PM
  14. 3hb78ftg's Avatar
    How dare you release an OS with no working calls? I cant believe--oh wait. What thread is this?
    Banned for posting in the wrong thread.
    Pdinos3 likes this.
    11-11-13 03:52 PM
  15. 3hb78ftg's Avatar
    how dare you say such things!
    Shouldn't you be in class?
    11-11-13 03:55 PM
  16. SirJes's Avatar
    You skipping class? :P



    Posted via CB10
    ....thats confidential >_<

    Posted via CB10
    11-11-13 03:56 PM
  17. sayf777's Avatar
    Maybe you should stick around

    Posted via CB10
    11-11-13 04:02 PM
  18. SirJes's Avatar
    Lol I'm sticking around trust me.

    Posted via CB10
    11-11-13 04:06 PM
  19. sayf777's Avatar
    Wigley, do you have something to share with us?

    Posted via CB10
    11-11-13 04:08 PM
  20. pttptppt's Avatar
    Wigley, do you have something to share with us?

    Posted via CB10
    I do. Tomorrow, we'll find out that Apple actually owns BlackBerry, and suddenly, the z50 will be announced, said to be running ios 10, will have a flexible screen that is 10000000000000 miles long, and will have every app possible!

    It'll only cost $1000000000000000000000000000000

    Posted via CB10
    LP_Rigg, saxxman, moody and 1 others like this.
    11-11-13 04:12 PM
  21. 3hb78ftg's Avatar
    I do. Tomorrow, we'll find out that Apple actually owns BlackBerry, and suddenly, the z50 will be announced, said to be running ios 10, will have a flexible screen that is 10000000000000 miles long, and will have every app possible!

    It'll only cost $1000000000000000000000000000000

    Posted via CB10
    Yeah but will it the STL-1 owners finally get shown some love?
    moody likes this.
    11-11-13 04:27 PM
  22. pttptppt's Avatar
    Yeah but will it the STL-1 owners finally get shown some love?
    Nope

    Posted via CB10
    moody likes this.
    11-11-13 04:27 PM
  23. sayf777's Avatar
    :/

    .




    .




    Posted via CB10
    11-11-13 04:37 PM
  24. pttptppt's Avatar
    -__-

    Posted via CB10
    11-11-13 04:39 PM
  25. toobs623's Avatar
    For anyone reading this thread looking for actual information you can skip the last 5 pages

    Posted via CB10
    11-11-13 04:45 PM
489 ... 1617181920

Similar Threads

  1. Animoog for the Z30?
    By zuluzkiller in forum BlackBerry Z30
    Replies: 20
    Last Post: 06-05-14, 11:10 AM
  2. WTS: Q10 Brand New Unlocked Unbranded- SQN100-5- ATT/T-mobile/Telus/Wind Etc
    By djnick in forum The Marketplace - Buy, Sell & Trade
    Replies: 13
    Last Post: 11-14-13, 12:09 AM
  3. Verizon 10.2 software
    By .giggz. in forum General BlackBerry Discussion
    Replies: 4
    Last Post: 11-11-13, 02:49 PM
  4. Keyboard problems on Q10 after 10.2 update
    By Frehley in forum BlackBerry Q10
    Replies: 4
    Last Post: 11-09-13, 05:22 AM
  5. Problem when updating to 10.2
    By MegaMcTaco in forum BlackBerry Q10
    Replies: 3
    Last Post: 11-07-13, 08:48 PM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD