08-15-13 01:39 PM
282 12345 ...
tools
  1. RECOOL's Avatar
    Damn you guys are fiends. 10.2 probably going gold tomorrow and as kris is saying prob another diet version will be put out by friday.
    08-13-13 09:53 AM
  2. merv69's Avatar
    They are what they are.

    Let's all find out what they can and can't do.

    Posted via CB10
    Agreed. Thanks, thought you might have an inside info.

    Via my Zormtrooper - v.10.2.0.1047
    08-13-13 09:54 AM
  3. merv69's Avatar
    No. I figure I can call myself a Dev now and hit up Blackberry for a free phone.
    Low blow...lol. all in good jest I hope.

    Via my Zormtrooper - v.10.2.0.1047
    08-13-13 09:56 AM
  4. Kris Simundson's Avatar
    No. I figure I can call myself a Dev now and hit up Blackberry for a free phone.
    Develop a sencha app and go nuts (if there is even time left on the offer)

    Posted via my Q10
    08-13-13 09:59 AM
  5. lawguyman's Avatar
    Low blow...lol. all in good jest I hope.

    Via my Zormtrooper - v.10.2.0.1047
    What do you mean? Just a joke. I wouldn't do those things.
    08-13-13 09:59 AM
  6. lawguyman's Avatar
    Develop a sencha app and go nuts (if there is even time left on the offer)

    Posted via my Q10
    I'm no dev. I dont even know what sencha is.
    08-13-13 10:00 AM
  7. katesbb's Avatar
    Anyone know the WebKit version number?
    08-13-13 10:01 AM
  8. Montmartre's Avatar
    I'm no dev. I dont even know what sencha is.
    It's Japanese tea!
    My favorite!
    08-13-13 10:02 AM
  9. Kris Simundson's Avatar
    I'm no dev. I dont even know what sencha is.
    Well glad you put out the sdk cause we were gonna wait for BlackBerry to release it tmrw, least people get to complain one day early about why their device doesn't have Facebook and other apps like a clock or picture app lol

    Posted via my Dev B wielding 10.2.0.1047
    08-13-13 10:04 AM
  10. lawguyman's Avatar
    Well glad you put out the sdk cause we were gonna wait for BlackBerry to release it tmrw, least people get to complain one day early about why their device doesn't have Facebook and other apps like a clock or picture app lol

    Posted via my Dev B wielding 10.2.0.1047
    Complaints are the foundation of the internet. You take them away, there's nothing left.
    08-13-13 10:06 AM
  11. kfroese's Avatar
    Subscribed

    Posted via CB10
    It is possible to subscribed to a thread without posting. Look under "Thread Tools."

    Posted via CB10
    08-13-13 10:11 AM
  12. Adam Szucs's Avatar
    Complaints are the foundation of the internet. You take them away, there's nothing left.
    No, it wasn't initially. You should have use it at mid 90's.

    Posted via CB10 from my awesome Z10
    thatplaybookguy and toobs623 like this.
    08-13-13 10:11 AM
  13. merv69's Avatar
    What do you mean? Just a joke. I wouldn't do those things.
    My bad,sorry. Thought you were referring to kris' work on building the Berryleaks app and his tweet of wanting a Dev alpha B. Guess I was wrong. Btw, kris I don't blame a guy for trying,lmao.

    Via my Zormtrooper - v.10.2.0.1047
    08-13-13 10:11 AM
  14. Asmooh's Avatar
    Nice I will download when I'm home and extract the radio

    Posted via CB10
    08-13-13 10:13 AM
  15. abramadhi's Avatar
    Looks like they've replaced the loading icon with a more updated traditional icon.
    Share with us please..everything that is new in this build

    Posted via CB10
    08-13-13 10:15 AM
  16. Asmooh's Avatar
    Btw it's from the official website, so maybe this is already the gold sdk?

    Posted via CB10
    08-13-13 10:16 AM
  17. lawguyman's Avatar
    My bad,sorry. Thought you were referring to kris' work on building the Berryleaks app and his tweet of wanting a Dev alpha B. Guess I was wrong. Btw, kris I don't blame a guy for trying,lmao.

    Via my Zormtrooper - v.10.2.0.1047

    I don't know anything about that. Free is good. I'd take free. This is one of my hobbies so I don't mind sinking cash into it.
    08-13-13 10:18 AM
  18. m4dm4x's Avatar
    any screenshots ?
    08-13-13 10:23 AM
  19. Kris Simundson's Avatar
    any screenshots ?
    Screenshots that look the same as 341?

    Posted via my Q10
    08-13-13 10:25 AM
  20. Kris Simundson's Avatar
    Complaints are the foundation of the internet. You take them away, there's nothing left.
    Despite our past differences, I have to agree.

    Posted via my Q10
    thatplaybookguy likes this.
    08-13-13 10:26 AM
  21. Kris Simundson's Avatar
    My bad,sorry. Thought you were referring to kris' work on building the Berryleaks app and his tweet of wanting a Dev alpha B. Guess I was wrong. Btw, kris I don't blame a guy for trying,lmao.

    Via my Zormtrooper - v.10.2.0.1047
    I got my Dev B from the Sencha program. I was trying to see if any LE Z10's were collecting dust that needed a trade to a Dev B lol

    Posted via my Q10
    08-13-13 10:26 AM
  22. SirJes's Avatar
    Silly question...
    but is this the gold sdk/os that is being released tomorrow?
    08-13-13 10:29 AM
  23. Kris Simundson's Avatar
    Silly question...
    but is this the gold sdk/os that is being released tomorrow?
    Yes it is

    Posted via my Q10
    08-13-13 10:39 AM
  24. TheDutch20's Avatar
    Silly question...
    but is this the gold sdk/os that is being released tomorrow?
    SDK.


    Posted via CB10
    08-13-13 10:40 AM
  25. lawguyman's Avatar
    Silly question...
    but is this the gold sdk/os that is being released tomorrow?
    The SDK is a software development kit. It goes gold tomorrow. Devs use it to make apps.

    These crippled OSs will be released for Devs to test out the apps that they make with the SDK.

    There will likely be a new complete OS available in the coming days, at least I hope so,.
    08-13-13 10:40 AM
282 12345 ...

Similar Threads

  1. Android Runtime from 10.2.0.1157
    By BlackScorpion3 in forum BB10 Leaked/Beta OS
    Replies: 111
    Last Post: 09-11-13, 02:18 PM
  2. Is There a New OS for the 9320?
    By dugu1248 in forum BlackBerry Curve 9220/9320
    Replies: 2
    Last Post: 08-19-13, 02:21 PM
  3. Instant Notifications for Whatsapp on 10.2.0.1047
    By RafiqK in forum BlackBerry 10 OS
    Replies: 19
    Last Post: 08-17-13, 03:55 AM
  4. It's all my fault
    By Jerlexis in forum General BlackBerry Discussion
    Replies: 7
    Last Post: 08-13-13, 09:13 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD