1. knuthollund's Avatar
    Hi all...
    First time as registrated user on this forum.
    Got my self a 9900 2 days ago. (Bought in UK).

    Question: Any users of BB from Norway on this forum? Are you aware of a community or users site for Norwegian users? BB use in Norway seems to be limited? BBM me if you know of any. (I don't have one friend on my BBM list .. lol...)

    Recently TrigCom - the provider who sells BB in Norway - started to sell driods and iPhone too.. :/ - the BB sales probably doesn't go well. Norway seems to be an iPhone land...
    07-20-12 05:35 PM
  2. BBPandy's Avatar
    Welcome to CB, I hope you enjoy your 9900, I know I love mine.

    I'm not from Norway, but I do have a friend who is currently visiting Norway
    07-20-12 07:47 PM
  3. Morten's Avatar
    Det er en del nordmen her, men ikke s� ofte jeg ser dem. Noen av oss er ikke lengre I fedrelandet.
    07-20-12 10:40 PM
  4. knuthollund's Avatar
    Welcome to CB, I hope you enjoy your 9900, I know I love mine.

    I'm not from Norway, but I do have a friend who is currently visiting Norway
    - Tx bbpandy.
    07-21-12 03:26 AM
  5. knuthollund's Avatar
    Det er en del nordmen her, men ikke s� ofte jeg ser dem. Noen av oss er ikke lengre I fedrelandet.
    OK - f�r h�pe jeg finner de med tid og stunder.
    Ikke s� lett � finne bb brukere i Norge utenfor dette forumet. Det var en facebook gruppe en gang som hadde navnet bb user group norway, men den ser ut til � v�re slettet.

    Lykke til videre i utlandet
    07-21-12 03:28 AM
  6. Misuno37's Avatar
    Jeg er norsk og bor i Norge og har hatt BlackBerry i 5-6. Har hatt Z10 siden mars og er veldig forn�yd. Er innom Crackberry.com hver dag.

    Vet ikke om du har f�tt det med deg, men det er noen som har startet BlackBerryNorge.mobi � utvikling for BlackBerry 10 & PlayBook
    09-19-13 04:26 PM
  7. Elite1's Avatar
    Thread moved to the Introductions Forum.
    09-19-13 04:33 PM
  8. hamsterwheel's Avatar
    Welcome to CrackBerry. The 9900 is a great phone!!
    09-19-13 09:59 PM
  9. middbrew's Avatar
    Welcome to CrackBerry! You might find some people from Norway here. http://forums.crackberry.com/bbm-central-f403/
    09-20-13 11:06 PM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD