1. anon(4216152)'s Avatar
    Okay, I'm on Vodafone NL, updated my Z10. No issues thus far. Battery life isn't excellent, which is why I carry a spare battery. (Battery life on iPhone 5 isn't much better, so I guess it's a fact of life for most smartphones) . I also own a Q10, also on Vodafone, but no update available yet for that phone. What's going on?

    Rabobank app situation is sick. They were the first bank to bring a ported Android version, which worked fine. Now they pulled the plug. In my case I can not get the android version to work, only get a white screen. The bank suggests to use the mobile site, which works pretty well. That's just the price you have to pay for a device that is actually capable of attaching a movie, a pdf, a docx, and a pptx file to one single email. And that allows me to view all my unread mails with a two-finger pinch.

    Ignorance is bliss

    Have a nice day
    02-02-14 12:34 PM
  2. FabianB's Avatar
    Yep, I'm dutch too but why is there a topic for this? :')

    Posted via CB10.1 Q10
    02-02-14 12:46 PM
  3. JC Prince's Avatar
    For the same reason as you checking this topic....curiosity!!

    Yep, I'm dutch too but why is there a topic for this? :')

    Posted via CB10.1 Q10
    02-02-14 01:30 PM
  4. Ginowine's Avatar
    Aha das dus ong 2 minuten wachten om ff je saldo te checken. Ik denk dat ik rabobank maar eens een pittige mail ga sturen. Die android port in bbw deed geen vlieg kwaad.

    Posted via CB10


    Ja dat kan je doen om je klacht te kunnen indienen.

    Ik heb afgelopen donderdagmorgen naar de Rabobank BV toe gebeld en gevraagd wat de rede hierachter zat waarom de app voor de BB10 versie wordt afgesloten. Een medewerkster vertelde me dat Rabobank BV bezig was met het bezuinigen van hun investeringen wegens de grote praktijk schandaal die via de media werd verschenen en worden er achteraf opofferingen van de geleverde diensten voor de clienten gemaakt door middel van hun gemaakte keuzes om de dienstverlening te repareren en vernieuwingen aanleggen enzo. Als Rabobank weer terug komt met het ontwikkelen van de app voor BB10 is dit tot op heden nog steeds onbekend.

    Posted via CB10
    Last edited by Ginowine; 02-02-14 at 02:20 PM.
    02-02-14 01:32 PM
  5. Shaif's Avatar
    Any Dutch BlackBerry users here?-img_20140202_203349.png

    I also update the Q10 via a KPN sim, and have no battery issues.

    See attachment

    Posted via CB10
    02-02-14 01:35 PM
  6. erwinfr's Avatar
    Yup, from NL.
    Have a Z10 and Q10, both very happy with
    Rabobank sux apenballen, big time, ze willen de app niet meer ondersteunen omdat er te weinig gebruikers zouden zijn.
    Maar ja, Banken zijn sowieso stelletje hyena's
    02-02-14 01:40 PM
  7. Shaif's Avatar
    Wat vinden jullie van een groeps bbm?

    Lijkt mij leuk want wij praten hier wel over "onze passie".

    Als iemand de groep wil opzetten hierbij mijn pin. 2AEF52C7

    Posted via CB10
    02-02-14 01:42 PM
  8. Lescisenski's Avatar
    Ons mooie kikkerlandje. Still no update for the Z30 on T-mobile NL... But the leak is working pretty well. Reis elke dag met de trein, wat mij opvalt is dat je BB10 langzaam aan toch steeds iets meer in het straatbeeld ziet komen. Pluspuntje!
    hlg8888 likes this.
    02-02-14 02:00 PM
  9. Ginowine's Avatar
    Yup, from NL.
    Have a Z10 and Q10, both very happy with
    Rabobank sux apenballen, big time, ze willen de app niet meer ondersteunen omdat er te weinig gebruikers zouden zijn.
    Maar ja, Banken zijn sowieso stelletje hyena's
    Inderdaad. Ook om die rede hebben zij besloten de app te verwijderen helaas. Gelukkig dat er een alternatief is (Een Android Port app versie) bij Google Play Store. Velen keer beter dan de mobiele website van Rabobank BV zelf.

    Posted via CB10
    02-02-14 02:29 PM
  10. dibbis's Avatar
    Wie heeft er een goed werkende apk? Geen trage dus.. zou iemand m hier naartoe kunnen uploaden of linken?

    Posted via CB10
    02-02-14 04:16 PM
  11. Miss_80's Avatar
    Wat vinden jullie van een groeps bbm?

    Lijkt mij leuk want wij praten hier wel over "onze passie".

    Als iemand de groep wil opzetten hierbij mijn pin. 2AEF52C7

    Posted via CB10
    Mogguh, er is zelfs al een BBM groep voor Nederlanders :-) Heet gewoon "Nederlanders!", alleen heb ik geen idee hoe mensen uit te nodigen. Zoek hem ff op, dan kan je jezelf volgens mij gewoon toevoegen.
    Last edited by Miss_80; 02-04-14 at 08:51 AM.
    02-03-14 01:31 AM
  12. MarcelQ10's Avatar
    Q10 user here from a'dam. Rabo-app doesn't work at all. I downloaded version 4.4.0 from snap, but all I get is a blank screen and then it says: reageert niet. ((

    Posted via CB10
    https://m.rabobank.nl
    02-03-14 03:25 AM
  13. dibbis's Avatar
    Als je de cookies van je telefoon leegt, moet je telkens opnieuw registreren.. pain in the ***...

    Posted via CB10
    02-03-14 03:36 AM
  14. MarcelQ10's Avatar
    Als je de cookies van je telefoon leegt, moet je telkens opnieuw registreren.. pain in the ***...

    Posted via CB10
    Dat is helaas een van de nadelen...
    02-03-14 06:41 AM
  15. JC Prince's Avatar
    Weet iemand toevallig welke gegevens je kwijt raakt zodra je een backup maakt en alleen media en apps hersteld. Dus de settings/instellingen niet meeneemt? Bij mij is dat ongeveer 7MB aan data, ben benieuwd wat voor data dit allemaal is. Heb namelijk een probleem met mijn FB app waar ik niet in kan loggen. Geeft steeds aan loading accounts, maar blijft vervolgens zo hangen. Heb alles al geprobeerd, maar niks werkt. Hoorde van iemand dat ik mijn toestel moet resetten en dan de instellingen niet moet herstellen tijdens de backup.
    02-03-14 10:48 AM
  16. erwinfr's Avatar
    Volgens mij je instellingen en je contacten.
    Contacten kun je een backup maken door middel van fire chest backup
    Alle wifi instellingen ben je ook kwijt. En ik gok de mapjes enzo voor je apps maar dat weet ik niet zeker.


    Posted via CB10
    02-03-14 11:54 AM
  17. JC Prince's Avatar
    Hoe maak je een fire chest backup?

    Posted via CB10
    02-03-14 12:06 PM
  18. J_Apryono's Avatar
    Overigens.. deze Rabo-app werkt bij mij iig het "snelst" http://www.playbookapps.nl/index.php...nkieren-v4-0-2

    Tis helaas wel n ".bar"-file, dus die moet je sideloaden..

    De "nieuwste" versie, v4.4, werkt ook wel, alleen moet je 2x zo lang wachten voordat ie is opgestart.. Ik heb echt verschillende versies getest van de RaboBank-app.



    Posted via CB10
    02-03-14 12:31 PM
  19. Remy prive's Avatar
    jo, Z30 eigenaar hier, kon niet wachten op de update, dus de leak 10.2.1.1925 met baseband 1926 zit erop !! erg tevreden.
    stabiel, en accu duur is prima... heb ook de note 3 en de 5s maar de z30 verslaat ze allemaal.
    had de z10, maar vond ik te klein.

    groeten
    02-03-14 12:43 PM
  20. erwinfr's Avatar
    Hoe maak je een fire chest backup?

    Posted via CB10
    Ff het Appie downloaded uit BBW

    Posted via CB10
    JC Prince likes this.
    02-03-14 02:20 PM
  21. dibbis's Avatar
    Overigens.. deze Rabo-app werkt bij mij iig het "snelst" http://www.playbookapps.nl/index.php...nkieren-v4-0-2

    Tis helaas wel n ".bar"-file, dus die moet je sideloaden..

    De "nieuwste" versie, v4.4, werkt ook wel, alleen moet je 2x zo lang wachten voordat ie is opgestart.. Ik heb echt verschillende versies getest van de RaboBank-app.

    Posted via CB10
    Dankje. Ik krijg hetzelfde als de laatste apkversie. 2 min wachten om vervolgens reageert niet te krijgen. Als ik daarna op wachten druk dan doet ie t wel, maar dit moet beter kunnen..

    Posted via CB10
    02-03-14 05:10 PM
  22. J_Apryono's Avatar
    Graag gedaan kerel..

    Ik heb trouwens nog een werkende link gevonden voor de APK-versie, voor de liefhebbers.. dus geen tussenkomst van je PC.

    RaboBank Bankieren v4.0.2 APK :

    http://android-appstore.com/apps/201...eren%20v4.0.2_[android-appstore.com].apk

    (selecteer hierboven de volledige regel, dus tot en met .apk. Kopieer deze en plak m in je browser)



    Posted via my awesome BBQ10.
    02-03-14 05:44 PM
  23. slagman5's Avatar
    I have a few dutch friends, but they are too concerned about having the "cool" phones to own a BB or even consider it.

    Posted without the aid of AutoCorrect with my physical keyboard via CB10
    02-03-14 08:30 PM
  24. dibbis's Avatar
    Graag gedaan kerel..

    Ik heb trouwens nog een werkende link gevonden voor de APK-versie, voor de liefhebbers.. dus geen tussenkomst van je PC.

    RaboBank Bankieren v4.0.2 APK :

    http://android-appstore.com/apps/201...eren%20v4.0.2_[android-appstore.com].apk

    (selecteer hierboven de volledige regel, dus tot en met .apk. Kopieer deze en plak m in je browser)



    Posted via my awesome BBQ10.
    Super bedankt. Deze werkt tot nu toe idd het snelst. Eigenlijk is alleen het opstarten traag, als ie eenmaal bij het inlogscherm komt er niks meer aan de hand.

    Posted via CB10
    02-04-14 07:50 AM
  25. el13adnin0's Avatar
    I'm a dutch user. Prefer it over roll up papers

    Posted via CB10
    02-04-14 10:07 AM
3,299 1234 ...

Similar Threads

  1. I lost my BlackBerry earphones
    By anishchowdary in forum BlackBerry Z10
    Replies: 18
    Last Post: 01-16-15, 11:31 PM
  2. Blackberry Classic Pre Order spotted (Don't get excited)
    By Matty in forum BlackBerry Classic
    Replies: 4
    Last Post: 11-08-14, 06:43 PM
  3. Replies: 1
    Last Post: 11-08-14, 05:56 AM
  4. Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 05:26 AM
  5. Angry Birds Transformers - get it for free on your BlackBerry 10 smartphone
    By CrackBerry News in forum CrackBerry.com News Discussion & Contests
    Replies: 0
    Last Post: 11-08-14, 04:51 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD