03-19-09 01:55 AM
36 12
tools
  1. chaseh140's Avatar
    has anyone noticed the iron man totally has a BB trackball on his chest.....how awsomeAttachment 1761
    05-03-08 07:14 AM
  2. dargis49's Avatar
    Huh. Now that you mention it, it does really look like a BB track ball. And he's got one in the palm of his hand.
    05-03-08 07:20 AM
  3. _T_'s Avatar
    Maybe he is the new blackberry
    05-03-08 07:58 AM
  4. chaz_cb's Avatar
    Maybe he is the new blackberry
    It's the new Crimson and gold Blackberry Ironman.
    05-03-08 08:02 AM
  5. antiandy's Avatar
    If they make this, I will buy it.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    05-03-08 08:04 AM
  6. antiandy's Avatar
    In honor of this amazing correlation between IronMan and Blackberry, I made these for anyone who might want one.
    Gonna upload em to the wallpaper gallery momentarily.


    05-03-08 09:48 AM
  7. petersn1's Avatar
    haha! Thats cool.
    05-03-08 09:53 AM
  8. Sandipan's Avatar
    It's the new Crimson and gold Blackberry Ironman.
    Ha ha lol.....That's a good one
    05-03-08 10:09 AM
  9. cindylov4's Avatar
    Nice wallpaper! Going to check out the movie tonight! I would looooove an Ironman! & I'm not just talking about the phone

    Te he he he
    05-03-08 10:15 AM
  10. antiandy's Avatar
    Nice wallpaper! Going to check out the movie tonight! I would looooove an Ironman! & I'm not just talking about the phone

    Te he he he
    I'm told my heart must be made of iron...does that count?
    I am gonna email RIM today and tell them they need to partner with Marvel or whoever and make an IronMan Blackberry just for me...
    05-03-08 10:22 AM
  11. cindylov4's Avatar
    Lol. Not sure...

    Just for you?! Hello!!! Did you just not hear me say I would love an Ironman?

    Hey, you should totally make those walls for the curve 320 x 240 and make a theme.
    05-03-08 10:23 AM
  12. antiandy's Avatar
    Lol. Not sure...

    Just for you?! Hello!!! Did you just not hear me say I would love an Ironman?

    Hey, you should totally make those walls for the curve 320 x 240 and make a theme.
    Yeah...I know...I'm selfish. Heh heh...

    I am in the process right now of doing the Ironman WPs for the widescreens...as for themes...I'm still figuring Plazmic out, but when it happens, I'll work on it.
    05-03-08 10:29 AM
  13. cindylov4's Avatar
    Yeah you def should. Plazmic is a bit hard at first. But it gets easier, believe me.

    I'll be waiting for the walls. mmmkay?
    05-03-08 10:31 AM
  14. antiandy's Avatar
    Yeah you def should. Plazmic is a bit hard at first. But it gets easier, believe me.

    I'll be waiting for the walls. mmmkay?
    May your wait be no longer...



    05-03-08 10:38 AM
  15. cindylov4's Avatar
    Nice!

    If you don't hurry up and make a theme. I will!
    05-03-08 10:41 AM
  16. Fabmaclover's Avatar
    In honor of this amazing correlation between IronMan and Blackberry, I made these for anyone who might want one.
    Gonna upload em to the wallpaper gallery momentarily.



    can you make some for the Curve?
    05-03-08 10:41 AM
  17. cindylov4's Avatar
    ^ He just did. Look at the previous page.
    05-03-08 10:42 AM
  18. antiandy's Avatar
    Im FAST like that....WHOOOOOOOSH!
    05-03-08 10:43 AM
  19. antiandy's Avatar
    Nice!

    If you don't hurry up and make a theme. I will!
    Well, you might wanna get right on that...because me and Plazmic just aren't getting along right now...
    It may have something to do with the fact that I've slept about 4 hours since Wednesday...
    05-03-08 10:44 AM
  20. cindylov4's Avatar
    Lol. Plazmic along with google are your friends! Don't try to fight it! Believe meeee.

    & I'm running on two hours of sleep.

    Back on topic.

    Nice walls man. very nice.
    05-03-08 10:47 AM
  21. oldbluekyle7290's Avatar
    except it dosent look like a trackball at all...
    it just looks like shining light...
    05-03-08 10:54 AM
  22. wolff46's Avatar
    except it dosent look like a trackball at all...
    it just looks like shining light...
    trackball, end of story.
    05-03-08 10:59 AM
  23. Fabmaclover's Avatar
    ^ He just did. Look at the previous page.

    for some reason i missed it... thankssssss
    05-03-08 11:00 AM
  24. wolff46's Avatar
    btw, super keen for a Ironman Theme, I'm goign to see it at the drive-in tonight (if the rain cooperates)
    05-03-08 11:01 AM
  25. antiandy's Avatar
    trackball, end of story.
    Yeah...I mean...HOW does that not look like a trackball???
    It has merchandising opportunity written all over it...
    05-03-08 11:04 AM
36 12
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD