02-15-09 06:32 PM
33 12
tools
  1. wrinklefree's Avatar
    I found it browsing the web and thought it was pretty funny. The article is called 24 ways to get a better nights sleep, and one of the methods was to turn off the Blackberry. Yeah right!



    Link to full article.
    24 ways to get a better nights rest | sleepery.com
    02-12-09 04:52 PM
  2. skullgame45's Avatar
    Haha, that's freakin hilarious but so true!!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    02-12-09 04:53 PM
  3. DaPhoneking's Avatar
    I want that in my cube at work!
    02-12-09 04:54 PM
  4. Jazzi-Rocks's Avatar
    LOL Isn't that the truth?! That is an absolute riot! Thanks for posting it.

    ~Jazzi~
    02-12-09 04:55 PM
  5. Tronyx's Avatar
    Printed in full color and hanging up right next to me at this job, my full time job and at home!

    Chris
    02-12-09 05:02 PM
  6. miss_michelle's Avatar
    hahaha!! That's great!!
    02-12-09 05:03 PM
  7. thinkamp's Avatar
    Holy crap that is tooo funny for words! I'm printing it out and putting up at my desk!! And maybe on my myspace!!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    02-12-09 05:24 PM
  8. nursgirl's Avatar
    oh my gaawwwdddd, I almost fell off my chair laughing!!!! thx for posting!!! and yes, my berry is like crack to me
    02-12-09 05:40 PM
  9. Jared DiPane's Avatar
    That's too funny. Sometimes it feels like thatd be the cure for everything!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    02-12-09 05:43 PM
  10. kvaughan's Avatar
    I can't relate to that picture at all. It's just a phone guys.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    02-12-09 10:52 PM
  11. raskal1130's Avatar
    Hilarious... Love it, haha
    02-12-09 11:21 PM
  12. tae_254's Avatar
    LMAO.. Now that was funny.. KIKI..
    02-12-09 11:23 PM
  13. Xpimp's Avatar
    Ha I love it !
    02-12-09 11:24 PM
  14. uncheels23's Avatar
    That just made my night lol
    02-12-09 11:27 PM
  15. DaPhoneking's Avatar
    I can't relate to that picture at all. It's just a phone guys.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    You're Fired.
    02-12-09 11:29 PM
  16. Bodyart's Avatar
    I must be in the minority, because I sleep just fine. lol
    02-12-09 11:29 PM
  17. Iceman's Avatar
    Hehe I loved it too.
    02-12-09 11:33 PM
  18. danny595's Avatar
    hahaha too funny
    02-13-09 12:27 AM
  19. TvTechGuru's Avatar
    Hahah, I love it! Just great! I will definitely save this and probably use it as my desktop wallpaper at home.
    02-13-09 04:14 AM
  20. emkayh's Avatar
    i died laughing at this--i have a feeling my friends without blackberry's would find me a bit strange if they would have seen me though
    02-13-09 07:53 AM
  21. lajaro's Avatar
    I can't relate to that picture at all. It's just a phone guys.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    If it was just a phone:
    - you wouldn't have posted 781 messages on this site in the last 10 months
    - you wouldn't be posting to the site from your "CrackBerry"

    In fact, would you really be on this site at all???
    02-13-09 09:29 AM
  22. gdasilva16's Avatar
    that is hilarious!!!
    02-13-09 10:14 AM
  23. klmini_acres's Avatar
    ...So True.............
    02-13-09 10:18 AM
  24. klmini_acres's Avatar
    I finally set mine to just phone at night because my husband always asks whats that, (when my E-Mail allert sounds) all night long.
    And now I do sleep better tooo.
    02-13-09 10:21 AM
  25. BergerKing's Avatar
    Look, the addiction and cure in one convenient syringe!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    02-13-09 10:24 AM
33 12
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD