1. Remco2013's Avatar
    ik stap even weer "tijdelijk" over op mijn Samsun S2 totdat vodafone weer helemaal beschikbaar is op mijn Z10 met de laatste firmware. wat een gedoe zeg
    03-17-13 12:57 PM
  2. thieu88's Avatar
    Ik Whatsapp al 4 weken om de eerste versie alleen is dat een Side Load app.. die F****** bij Vodafone kunnen helemaal niets vertellen...gewoon even rustig afwachten tot dat Vodafone de laatste firmware ondersteund, zal niet tot de 25ste meer duren denk ik

    Als je dan toch iemand wil bellen raad ik je aan Blackberry NL zelf te bellen, dat heb ik vrijdag ook gedaan maar die hebben niet de volledige ondersteuning voor de Z10 en kunnen ook niet meer vertellen dan wat ik de pagina hiervoor vertelde
    03-18-13 02:25 AM
  3. thieu88's Avatar
    telefoon werkt weer met versie 10.0.9.2372 helaas werkt whatapp niet meer hiervoor moet ik weer versie 10.0.10.648 of hoger hebben. Ik ga weer verder zoeken grrr...
    Ook 648 wordt niet ondersteund door Vodafone..de overigens Nederlandse providers werken overigens wel gewoon op die versie
    03-18-13 02:26 AM
  4. backfire101's Avatar
    Na wat zoeken op Internet zag ik de Z10 bij de mediamarkt in DLD voor 539 Euro staan (in NL staat deze voor 749 Euro te bestellen). Hoe gaat BlackBerry NL om met de garantie voor in Duitsland gekochte Z10? Tevens heb ik een Telfort abo, iemand ervaring met de sim van Telfort in de Z10?

    Searching the internet I found a Z10 at MediaMarkt Germany for Euro 539. (In Netherlands MediaMarkt has pre order for 749 Euro). How will BlackBerry NL handle the warranty of the Z10 bought in Germany? Anyone experience with Telfort sim with the Z10?
    03-18-13 04:15 AM
  5. thieu88's Avatar
    Nou ik heb mijn Z10 uit Engeland vandaan en heb gewoon garantie bij Blackberry op het toestel zelf, overigens heeft de Playbook Hulplijn mij gewoon met ondersteuning geholpen. Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen maar volgens mij ondersteund Telfort NL de Z10 nu al wel, het scheelt wel veel geld tussen Nederland & Duitsland zelf zou ik het gewoon doen, wel belangrijk om even te checken of hij simlock vrij is a fabriek

    Well I got my Z10 came from England and just have warranty on the BlackBerry device itself, moreover, the PlayBook Helpline me just helped with support. I dare not say with 100% certainty but I supported the Telfort NL Z10 already have, it saves a lot of money between the Netherlands and Germany: confused: I personally would just do it, it is important to check in if he has a factory unlock
    03-18-13 04:39 AM
  6. Remco2013's Avatar
    Text only in dutch!
    Zie onder reactie van Vodafone (CM Operations Corporate PCS, Vodafone Netherlands)

    Beste Remco,

    Vandaag zal deze oplossing niet beschikbaar komen. Dit zal in een later timeframe zijn. Het is voor ons moeilijk te zeggen wanneer.
    Ik heb wel opgevangen dat wanneer je de batterij een aantal keer eruit haalt hij het op een begeven moment wel de simkaart accepteert en zich gewoon op het netwerk aanmeld. Of hierna de verbinding stabiel blijft durf ik niet te zeggen. Dit kan ik helaas zelf niet bevestigen aangezien ons team nog niet over de 4g toestellen beschikken.

    Wanneer ik meer hoor laat ik dit uiteraard weten.
    Last edited by Remco2013; 03-20-13 at 03:19 AM.
    03-19-13 07:28 AM
  7. thieu88's Avatar
    Dat met die batterij eruit trekken werkt jammer genoeg niet zover was ik zelf ook al gekomen, bij Vodafone snappen ze het probleem niet eens
    03-19-13 08:17 AM
  8. K00na's Avatar
    Na wat zoeken op Internet zag ik de Z10 bij de mediamarkt in DLD voor 539 Euro staan (in NL staat deze voor 749 Euro te bestellen). Hoe gaat BlackBerry NL om met de garantie voor in Duitsland gekochte Z10? Tevens heb ik een Telfort abo, iemand ervaring met de sim van Telfort in de Z10?

    Searching the internet I found a Z10 at MediaMarkt Germany for Euro 539. (In Netherlands MediaMarkt has pre order for 749 Euro). How will BlackBerry NL handle the warranty of the Z10 bought in Germany? Anyone experience with Telfort sim with the Z10?
    Usually your warranty is under the law of the country you bought the product in. This means: You bought the phone from a German service provider which in turn means he (and only he) is the one you have to contact about warranty and/or return issues. When did you buy the phone, exactly?
    03-19-13 08:30 AM
  9. Remco2013's Avatar
    Helaas vandaag nog steeds geen netwerk beschikbaar op de Z10. Morgen maar even afwachten.

    Unfortunately today still no network available on the Z10. Tomorrow we will try it again!

    03-19-13 03:30 PM
  10. backfire101's Avatar
    Usually your warranty is under the law of the country you bought the product in. This means: You bought the phone from a German service provider which in turn means he (and only he) is the one you have to contact about warranty and/or return issues. When did you buy the phone, exactly?
    European law has this free movement of goods between countries, law also dictates that the producer is responsible of the warranty for a minimum of 2years. Ps i am not going to buy the phone through a service provider but via a normal electronics shop. Phone will be sim lock free. Some producers are terrible with their warranty, don't have experience with BB.

    Oh did not buy the phone yet
    DetlevCM likes this.
    03-19-13 05:33 PM
  11. thieu88's Avatar
    Helaas vandaag nog steeds geen netwerk beschikbaar op de Z10. Morgen maar even afwachten.

    Unfortunately today still no network available on the Z10. Tomorrow we will try it again!

    Remco, verwachten ze deze week nog de update te gaan ondersteunen? Of gok je er op dat ze het gaan doen?
    Hij durft niet eens met zekerheid te zeggen dat het probleem wordt op gelost voordat de telefoon wordt gelanceerd:|
    Do you expect this week the update will support? Whether you're gambling that they do?
    03-20-13 02:47 AM
  12. Btheo01's Avatar
    Heeft iemand vandaag al een NL Vodafone simkaart geprobeerd?

    Someone tried a Vodafone Sim today.

    Posted via CB10
    03-20-13 11:52 AM
  13. thieu88's Avatar
    Heeft iemand vandaag al een NL Vodafone simkaart geprobeerd?

    Someone tried a Vodafone Sim today.

    Posted via CB10
    De update werd nog niet gepushed met mijn NL Vodafone Sim kaart ik begreep wel dat KPN vandaag een update heeft uitgerolt
    03-21-13 02:47 AM
  14. Btheo01's Avatar
    Gebeld met Vodafone NL wanneer laatste software wordt ondersteund. Jongen van de smartphone crew legt mij uit dat het probleem bij BlackBerry ligt en dat het een toestel probleem is. Hij geeft verder aan dat BlackBerry bezig is een update te maken. Vreemd als het in alle landen gewoon werkt behalve bij Vodafone NL.

    Posted via CB10
    03-21-13 06:37 AM
  15. thieu88's Avatar
    Gebeld met Vodafone NL wanneer laatste software wordt ondersteund. Jongen van de smartphone crew legt mij uit dat het probleem bij BlackBerry ligt en dat het een toestel probleem is. Hij geeft verder aan dat BlackBerry bezig is een update te maken. Vreemd als het in alle landen gewoon werkt behalve bij Vodafone NL.

    Posted via CB10
    haha zo'n een goed verhaal heb ik nog niet eerder gehoord, van het weekend heb ik de laatste software doormiddel van OTA op de Z10 gezet en alle simkaarten werken (KPN/HI/TMOBILE) behalve dat f****** Vodafone NL
    03-21-13 07:02 AM
  16. thieu88's Avatar
    Update by Vodafone NL is pushed!!!
    03-21-13 03:35 PM
  17. Remco2013's Avatar
    De vandaag test is nog niet OK. ik heb ook nog niks van Vodafone support gehoord. Ik zal ze morgen weer eens contacten.

    Today testen but not OK. I will contact VODAFONE NL tomorrow for a new status update.
    Last edited by Remco2013; 03-21-13 at 03:48 PM.
    03-21-13 03:36 PM
  18. thieu88's Avatar
    De vandaag test is nog niet OK. ik heb ook nog niks van Vodafone support gehoord. Ik zal ze morgen weer eens contacten.

    Today testen but not OK. I will contact VODAFONE NL tomorrow for a new status update.
    Remco, ik had gister mijn Vodafone NL sim kaart er in zitten en toen kreeg ik die update, aan me computer gehangen en via BB Link geinstalleerd maar werkt gewoon perfect incl. Whatsapp je moet hem wel installeren met de sim kaart er in anders gaat hij andere versie pakken

    I had my last Vodafone NL SIM card in, and when I got that update, to my computer and hung over BB Link installed but works just perfect incl Whatsapp you have him install the SIM card in otherwise he another version suits
    03-22-13 02:39 AM
  19. Tim Gout's Avatar
    100%zeker dat ie werkt?
    En via telefoon upgraden of via pc upgraden?
    En welke update heb je nu dan?
    03-22-13 05:26 PM
  20. Btheo01's Avatar
    Werkt goed. Moest wel eerst downgraden van 90 naar 23 (versie af fabriek) daarna Vodafone kaatje erin en pakt meteen upgrade naar 99. Laatste versie volgens mij.

    Posted via CB10
    03-23-13 01:09 AM
  21. Tim Gout's Avatar
    Okai, ik ben hem terug gezegd naar 23en kreeg 348...
    En als ik op update druk krijg ik alleen 90te zien.
    Dus dat vindt ik apart, en heb weinig zin dat ie dalijk weer niet werkt.
    03-23-13 03:02 AM
  22. Elahkneh's Avatar
    Voor de liefhebbers..
    Praat wat makkelijker over problemen dan via het forum.

    Simcard is not compatible-img_00000263.png

    Posted via CB10
    userneym likes this.
    03-24-13 05:49 AM
  23. backfire101's Avatar
    Praat niet zo makkelijk als mijn qr scanner deze qr code fatsoenlijk kan scannen.
    03-24-13 06:19 AM
  24. Elahkneh's Avatar
    uhm scan hem hier zonder problemen.
    VIa de omweg dan maar ... 24CCFBEB
    03-24-13 06:26 AM
  25. UdePagter's Avatar
    Heb ook al alles geprobeerd maar ik krijg geen verbinding.
    Nu wel een vodafone icoon op mijn scherm maar ook hiermee geen verbinding.
    Iemand nog tips??
    03-25-13 01:22 PM
123 ... 2345

Similar Threads

  1. CrackBerry.com Website Launcher is not compatible with bold!!
    By jogon in forum BlackBerry Bold Series
    Replies: 9
    Last Post: 09-07-09, 02:15 AM
  2. Replies: 4
    Last Post: 09-03-09, 10:34 PM
  3. Application is not compatible with your device and cannot be loaded ERROR
    By hppystrwbrrygrl in forum BlackBerry Storm 9530/9500 Themes
    Replies: 3
    Last Post: 08-25-09, 03:19 PM
  4. Your Device is not Compatible with this version of bb messenger? Wha!
    By tego10122 in forum BlackBerry Storm Series
    Replies: 4
    Last Post: 04-08-09, 01:15 AM
  5. Replies: 0
    Last Post: 02-27-09, 10:34 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD