05-29-08 06:00 AM
31 12
tools
  1. BigDaddy27's Avatar
    I'm not sure if this is the right forum.

    I have a friend who works in Blackberry and he said that there's an official who was fired for leaking BB Bold 9000 Pictures. Advertising should start 3 months from now but since it was leaked, RIM had no choice but to release it.
    05-22-08 08:38 AM
  2. superblackeagle's Avatar
    doubt it.. my
    .02
    05-22-08 09:18 AM
  3. NeoDigital's Avatar
    At best they do it intentionally to get the hype up real quick to get everyone excited about the new phone.

    Honestly they don't have too lol they know BB Addicts till love the new phone..

    Im not a big fan of the looks of the BB Bold.
    05-22-08 09:24 AM
  4. cuban_dudeca's Avatar
    I doubt it as well. I mean this happened last year where we got leaked pics of the curve and then Wes 07 came and they released it. At best they did do this intentionaly. Its called viral marketing....
    05-22-08 10:17 AM
  5. Xm_jdm's Avatar
    I heard from my friend who works for McDonalds that they fired The Hamburglar for leaking the "special sauce" recipe.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    05-22-08 10:29 AM
  6. Buc55's Avatar
    Yeah, I think this is bull as well, they want us excited and want us to hold up and get this BB.
    05-22-08 11:27 AM
  7. CrackBlack's Avatar
    I heard from my friend who works for McDonalds that they fired The Hamburglar for leaking the "special sauce" recipe.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    I'll believe that one
    05-22-08 12:42 PM
  8. danny595's Avatar
    Hahaha LMAO!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    05-22-08 12:46 PM
  9. curtgadget's Avatar
    You guys are funny

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    05-22-08 12:46 PM
  10. karledice's Avatar
    Someone got fired from leaking the photos in 2007 but not the new ones in 2008. They also pressed charges...THEY KNOW...how else would they have taken Micheal's Bold PIN off the relay?
    05-22-08 07:29 PM
  11. Xm_jdm's Avatar
    seems that all the unauthorized bolds out there, besides john meyers, have has their pin cut off.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    05-22-08 07:37 PM
  12. kasperapd's Avatar
    Poor Micheal......
    05-22-08 08:03 PM
  13. Raptor007's Avatar
    Micheal who?
    05-22-08 11:24 PM
  14. karledice's Avatar
    ^^The guy who bought the Bold off ebay. BUt they took the PIN down. They know these things. They're not stupid. They can fry the device if they want to...not sure why they didnt do it LOL
    05-22-08 11:44 PM
  15. CrackBerry Kevin's Avatar
    I believe my name is Kevin... Kevin Michaluk... though Michaluk is kinda hard to remember... maybe I should change it up to Kevin Michaels...that would be a bit easier too remember.

    As my dad always said... you can call me what you want, just don't call me Late for Dinner.
    05-22-08 11:48 PM
  16. Xm_jdm's Avatar
    hey late for dinner, how's that bold treating you?

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    05-22-08 11:52 PM
  17. CrackBerry Kevin's Avatar
    Haha

    Bold was great fun. Not as much fun with the data off though, so it's making its rounds around the office now. I'm back on my 8320... Waiting for 4.5 to be released and for the Bold to come out just like everyone else.

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    05-23-08 12:07 AM
  18. CinoEvil's Avatar
    I believe my name is Kevin... Kevin Michaluk... though Michaluk is kinda hard to remember... maybe I should change it up to Kevin Michaels...that would be a bit easier too remember.

    As my dad always said... you can call me what you want, just don't call me Late for Dinner.
    I guess that's better than Michael BOLDton...



    If you feel like passing it my way I'ld appreciate it!
    Last edited by CinoEvil; 05-23-08 at 12:43 AM.
    05-23-08 12:40 AM
  19. LVMHgirl's Avatar
    I believe my name is Kevin... Kevin Michaluk... though Michaluk is kinda hard to remember... maybe I should change it up to Kevin Michaels...that would be a bit easier too remember.

    As my dad always said... you can call me what you want, just don't call me Late for Dinner.
    You're too funny! I was wondering who "that guy Michael" was.

    But wait, what happened??? The PIN was removed??? But I just read your awesome review the other day and all was fine...I guess I need to read more of it or at least catch up on the updates. Sorry to hear that they did that...
    05-23-08 08:01 AM
  20. LVMHgirl's Avatar
    I guess that's better than Michael BOLDton...


    Ouch! LOL!
    05-23-08 08:04 AM
  21. CrackBerry Kevin's Avatar
    Gotta listen to the BlackBerry Bold Special Edition Podcast... we get into the details a bit there.
    05-23-08 08:07 AM
  22. BB7290grl74's Avatar
    LOL I was wondering how John Meyer ended up with a Bold!

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    05-23-08 08:07 AM
  23. Xm_jdm's Avatar
    "That no talent, @ss clown Michael Bolton!"

    Posted from my CrackBerry at wapforums.crackberry.com
    05-23-08 08:59 AM
  24. dslocumb's Avatar
    That sucks. Oh well. Must have been fun while it lasted.
    05-23-08 09:36 AM
  25. LVMHgirl's Avatar
    Gotta listen to the BlackBerry Bold Special Edition Podcast... we get into the details a bit there.
    Gotcha...will do!
    05-23-08 11:38 AM
31 12
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD
";